הפועל תל אביב החלה היום (חמישי) בהכנות לדרבי התל אביבי הגדול שייערך ביום שני, ובניגוד לשני מפגשי הדרבי האחרונים הפעם יהיה זה משחק בית של האדומים, שמשוכנעים כי יזכו לתמיכה גדולה מאוד מהיציעים אשר יאוישו ברובם הגדול על ידי אוהדי הקבוצה. מה שמעיד על כך היא העובדה ש-24 שעות לאחר פתיחת מכירת הקופות נותרו רק עוד 500 כרטיסים לאוהדים האדומים.   

המאמן פרדי דוד דיבר לראשונה עם חניכיו לאחר הניצחון על בני יהודה והבטחת המקום השלישי המוביל לאירופה ואמר להם: "אני שמח שעמדנו ביעד שהצבנו לעצמנו, מגיע לכם כל הכבוד על כך. גיליתם אופי במשחק הקודם והוכחתם שאפשר לכבוש גם בדקות האחרונות. יש לנו עוד משחק חשוב לפנינו שאנחנו צריכים להתכונן אליו כמו שצריך".

אריק דג'מבה דג'מבה, שאושפז בימים האחרונים בבית החולים בעקבות מחלת הצהבת שהתגלתה אצלו, השתחרר והגיע לחודורוב, וזכה לקבלת פנים חמה מחבריו.

בתוך כך, בהפועל כבר פועלים מאחורי הקלעים לקראת העונה הבאה, אך מה שמאט את ההכנות הוא אי הוודאות שקיימת כרגע לגבי המאמן בעונה הבאה. שחקנים רבים שמסיימים חוזה בסוף העונה ממתינים למאמן, שיקבל החלטות בנוגע לסגל.

בכל מקרה, נראה כי בהפועל יצטרכו להיפרד גם מהקפטן וואליד באדיר ומהמגן הוותיק, יגאל אנטבי, שככל הנראה יפרשו בתום העונה אך טרם קיבלו החלטה סופית. במועדון גם שואפים למכור את החלוץ עומר דמארי לקבוצה באירופה ובכך להכניס סכום כסף לא מבוטל לקופת המועדון. השחקנים שצפויים להמשיך באדום הם: בוריס קליימן שיהיה השוער הראשון, גילי ורמוט, שי אבוטבול, סלים טועמה, רועי גורדנה וטל בן חיים (אם לא תגיע הצעה טובה מאירופה), המחזיקים בחוזה לעונה הבאה.   

עומר דמארי וטל בן חיים (שי לוי)
עומר דמארי וטל בן חיים. מי מהם יישאר? (שי לוי)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה