פרסום ראשון: הרוכש המיועד של בית"ר ירושלים, אלי טביב, ממשיך לעבוד. טביב נפגש הערב (חמישי) במסעדת סיטארה עם כוכבה ומאמנה בעבר של הקבוצה, אלי אוחנה.

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, עורכי הדין של טביב והבעלים הנוכחי, ארקדי גאידמק, נפגשים לצורך החלפת טיוטות חוזה, בעלי הפועל תל אביב לשעבר מעוניין מאוד לקנות את הקבוצה מגאידמק, אחרי שהניסיון שלו בקיץ לא יצא לפועל לבסוף.

כזכור, ביום שני נפגש טביב עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, והשניים דנו ברכישה עתידית של איש העסקים את המועדון. ראש העיר הודיע לטביב כי השיג תרומות על סך שלושה מיליון שקלים, שיכולים לעזור לו לרכוש את המועדון.

טביב אף נפגש עם רואה החשבון של בית"ר, עו"ד חיים נבון, במשרדי הקבוצה ובדק את הספרים של המועדון כדי לקבל מושג לגבי החובות והסכומים.

אוחנה וטביב במסעדת סיטארה (ONE)
אוחנה וטביב במסעדת סיטארה
 

אלי אוחנה - אגדה של בית"ר
אלי אוחנה הוא מאמן נבחרת הנוער, אך בתקופתו הנבחרת לא הצליחה לרשום הישגים ואף נחלה תבוסה לפורטוגל. אוחנה הוא אחד השחקנים המפורסמים של בית"ר ירושלים בכל הזמנים ובה שיחק בין 1980 ל-1999, מלבד שתי גיחות בתווך לטובת מכלן ובראגה שארכו ארבע שנים.

עם פרישתו ממשחק, מונה אוחנה למאמן בית"ר ירושלים וסיים את דרכו לאחר עונה אחת. הוא המשיך לאמן בבני יהודה ובמכבי פתח תקווה, עד שחזר שוב לעמוד על הקווים בבירה ב-2003. דרכו במועדון הסתיימה ב-2005, בהחלטה להתפטר, לאחר הגעתו של ארקדי גאידמק.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה