כ-100 אוהדים התקבצו היום (ראשון) בבית וגן על מנת למחות נגד הבעלים ארקדי גידמאק והיו"ר איציק קורנפיין. האוהדים התכוונו לשבש את הרמת הכוסית החגיגית של הקבוצה לפסח והקבוצה נערכה מראש עם לא מעט שוטרים אנשי מג"ב וגם יחידת פרשים של משטרת ירושלים.

המשטרה מנעה את הגישה למתחם בית וגן מהאוהדים ולכן האוהדים נותרו על הגבעה שצופה על מתחם האימונים. במהלך האימון של הקבוצה, האוהדים שרו לשחקנים "אין לכם כבוד" וצעקו "דיקטטורה" על כך שלא נתנו להם להיכנס.

בשלב מסוים הקשר דריו פרננדס איבד את העשתונות כלפי האוהדים שלא הפסיקו לקלל וצעק להם בעברית כמחאה: "בנח זונות".

האוהדים המשיכו גם לאחר שהשחקנים סיימו את האימון והתפנו להרמת הכוסית בצעקות "איציק תתפטר" ו"מי אתם בלעדנו".

במהלך הרמת הכוסית התגודדו אוהדי בית"ר בסמוך לאירוע של הקבוצה ובזמן הנאומים של איציק קורנפיין וניר ברקת נשמעו שריקות בוז בניסיון להפריע לנאומים. לאורך כל הרמת הכוסית האוהדים שרו בגנותם של זאור סדייב וג'בראיל קדאייב, קיללו את הנהלת הקבוצה ואת פרנדדס.

אוהדי בית&qout;ר מפגינים (גיא בן זיו)
אוהדי בית"ר מפגינים (גיא בן זיו)
 

קורנפיין אמר בהרמת הכוסית: "אנחנו נמצאים בתקופה לא רגילה, תקופה של אתגרים, אבל בית"ר זה מועדון חזק ונעמוד בכל האתגרים כדי שבית"ר תהיה קבוצה מובילה בכדורגל הישראלי. בית"ר זה סלע בירושלים ואני מבטיח שלמרות התקופה הלא הקלה אנחנו נצא כמועדון כדורגל מוביל. אני אקצר את דברי בגלל הרעש מסביב, שיהיה חג שמח לכולם".

דריו פרננדס עצבני (גיא בן זיו)
דריו פרננדס עצבני (גיא בן זיו)
 

ראש העיר, ניר ברקת: “אני רוצה להזכיר לכם מה אמרנו בהרמת הכוסית בראש השנה בתחילת העונה כשעתיד המועדון היה בערפל וחיפשנו את כל המשאבים כדי להעמיד את המועדון על הרגליים והיה צריך מאמץ משותף של ארקדי, תורמים ואוהדים ובסופו של דבר הצלחנו להעמיד קבוצה שהייתה בתחתית של השפל וסכנת סגירה ריחפה מעליו. הבאנו את המועדון לפתיחת העונה. כל מי שבית"ר חשובה לו חייב לשנס מותניים ולפעול במשותף כדי לסייע למועדון לעבור את אחת התקופות הקשות שלו".

שוטרים (גיא בן זיו)
שוטרים (גיא בן זיו)
 

המאמן אלי כהן: “אנחנו בקו ירידה, אני פונה לכולם, לאלה שתומכים שימשיכו לתמוך. אני פונה לשחקנים ואומר שהגיע הזמן שנתעורר ונצעיד את הקבוצה למקום הראוי לה, אל תשכחו איפה היינו לפני חודשיים. אתם שחקנים טובים, בואו נזכור את ההצגות שנתנו ושכל המדינה פערה את פיה. יש לנו קהל בכל הארץ וקהל טוב ואנחנו צריכים להחזיר אותם על ידי משחק אחד או שניים. נחזור למסלול ושיהיה לכולם חג שמח".

אוהדי בית&qout;ר מפגינים (גיא בן זיו)
אוהדי בית"ר מפגינים (גיא בן זיו)
 
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה