אחד מששת שחקני הרכש שהצטרפו להפועל תל אביב בינואר הוא הבלם הספרדי הצעיר, דוד רוצ'לה, שחגג יום הולדת 23 לפני כ-10 ימים. לאחר כמעט חודש בישראל, מספר רוצ'לה בראיון בספרד על ההשתלבות במועדון, האוהדים, הכדורגל הישראלי וכמובן גם על ת"א - העיר ללא הפסקה.

"מאז שהגעתי להפועל יש לי שתי הופעות, כולל אחת לא כל כך נעימה בדרבי (הפסד4:0)", פתח ואמר הבלם הצעיר. "נפצעתי אבל החלמתי ואני מאמין שאשתלב לאט לאט בחזרה בהרכב. הרמה פה טובה. מבחינה טקטקית, לא משחקים פה על כדורים ארוכים, אלא על מסירות קצרות".

"הכדורגל פה מבוסס על חטיפות כדור ויציאה מהירה קדימה", המשיך רוצ'לה. "יש לנו כמה שחקנים שהסגנון הזה מתאים להם וטוטו הוא אחד מהם. הוא עדיין צעיר, אבל כבר מבוקש באירופה. הוא חלוץ טוב, מאוד חזק ומאוד מרשים".

"האוהדים של הפועל מלאי תשוקה" הוסיף רוצ'לה על הקהל האדום. "לפני הדרבי היה שבוע מטורף לגמרי. יש פה סביבת כדורגל באמת טובה, הקהל שר לנו לאורך כל המשחק".

בהתייחס למטרות של הפועל ציין: "נכון לעכשיו אנחנו במקום השלישי, אחרי מכבי ת"א שהיא קבוצה מעולה ומכבי חיפה, שגם היא קבוצה טובה מאוד. לדעתי אנחנו מסוגלים להדביק את הפער וזו המטרה שלנו. עוד מעט מתחיל הפלייאוף ואז הכל אפשרי. בכל מקרה, אנחנו חייבים לסיים בשלישייה הראשונה, להבטיח מקום באירופה ולנסות לשמור על הגביע, ששייך להפועל".

דוד: תוך כדי תנועה נשתפר

מה הוא חושב על העיר תל אביב? "הייתי מאוד מופתע האמת. אתה רואה בטלוויזיה דברים מסויימים, ואז פתאום הכל שונה וטוב יותר. לא מרגישים פה את המתיחות שיש בשטחים. אני מאושר עד כה מכל רגע פה. אני חי בדירה אחת עם טיאגו קוסטה, הגענו בערך באותו זמן ושנינו מדברים את אותה השפה, כך שזה נוח".

והאם הוא חושב שמעבר לישראל יעזור לו בקריירה? "אני מעדיף לא להתסכל אחורה ולחשוב אם טעיתי איפשהו בהחלטות שלי. כרגע אני במועדון באמת גדול, אני עוד צעיר וצריך לעשות את המיטב כדי להמשיך ולהתקדם".

טיאגו קוסטה, דוד רוצ´לה ואפולה אדל. הספרדי נהנה עם הפורטוגלי (משה חרמון)
טיאגו קוסטה, דוד רוצ´לה ואפולה אדל. הספרדי נהנה עם הפורטוגלי (משה חרמון)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה