מקרה אלים ומכוער במשחק הנוער שנערך היום (שבת) בשכונת התקווה בין בני יהודה לעירוני קריית שמונה (2:0).

גורמים בקריית שמונה טוענים כי במהלך המחצית השנייה החל עימות בין גיל יצחק מבני יהודה ואלי בלילתי מקריית שמונה, מה שגרם להתחממות היצרים. האוהדים הכתומים החלו לצעוק ולקלל את ספסל האורחים כאשר לכאורה אביו של גיל יצחק, מומי יצחק, הגיע אל צידו של הספסל ותקף את מזכיר מחלקת הנוער, גולן מועלם.

מכאן העניינים רק הידרדרו ואופניים (!) נזרקו לעבר ספסל קריית שמונה. לטענת גורמים בקבוצה האופניים פגעו בידו של מועלם שנזקק לטיפול רפואי. אגב, כח משטרה הגיע למקום וליווה את הקבוצה עד היציאה משכונת התקווה.

בבני יהודה טוענים כי כל הבלאגן התחיל כאשר מאמן של קריית שמונה, עודד קוטר, אמר לשחקניו במהלך המשחק "לשבור לגיל יצחק את הרגליים", ובנוסף הסתובב לעבר אביו של החלוץ והתבטא בצורה בוטה לכיוונו. מומי יצחק סירב להגיב.

בעניין זריקת האופניים אמר חיים חצבני, מנהל קבוצת הנוער של בני יהודה: "האופניים לא פגעו באף אחד, אני עמדתי במקום שהן נפלו וראיתי במו עיניי שלא הייתה פגיעה באיש. מה שקרה הוא שאחד מאנשי קריית שמונה יצר פרובוקציה ונשכב על הרצפה כאילו הוא נפגע".

חצבני הגיב לאירועים והדגיש: "אנו מגנים בכל צורה שהיא אלימות בכדורגל. מעולם לא הייתה אלימות בשכונת התקווה במשחקי הנוער. מי שיצר את הפרובוקציה הוא מאמן קריית שמונה. אבא של גיל יצחק לא פגע באף אחד, הכל המצאות".

גיל יצחק. בכותרות ולא מסיבות חיוביות (חגי ניזרי)
גיל יצחק. בכותרות ולא מסיבות חיוביות (חגי ניזרי)
 

קוטר הגיב לדברים: "מי שטוען שזה מה שאמרתי לשחקנים שלי הוא שקרן, אפשר לעבור ולשאול כל שחקן שהיה על המגרש. לא היה ולא נברא ואני מוכן להיבדק במכונת אמת. ניצחנו את בני יהודה בצדק על המגרש, לא הייתה הוראה לפגוע באף שחקן ואני מוכן להתעמת עם כל מה שיטען אחרת".

בניגוד לדברים אלה, טוען חצבני כי בסוף המשחק ניגש קוטר אל המאבטח שהוצמד לספסל קריית שמונה ואמר לו כי לא היה צריך להתבטא בצורה זו. שתי הקבוצות ניגשו אל השופט על מנת שיציין את כל האירועים בדו"ח השיפוט ובנוסף הגישה קריית שמונה תלונה למשטרה.             

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה