מאמן חדש להפועל תל אביב - פרדי דוד יאמן את האדומים עד תום העונה. אחרי שיוסי אבוקסיס פוטר מתפקידו והמו"מ עם מוטי איווניר כשל, החליט הבעלים, חיים רמון, לתת את המושכות לדוד שינסה להציל את העונה של האדומים, להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון ואולי אף להשיג את הכרטיס לאירופה.

דוד יוצג במסיבת עיתונאים שתתקיים בשעה 15:00 ותועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD בהוט וגם כאן באתר.

כזכור, אבוקסיס פוטר אחרי ה-1:1 הדרמטי מול עירוני ק"ש, המשחק החמישי ללא ניצחון של האדומים. אם דוד יעלה עם הפועל לאירופה, הוא עשוי להמשיך לעונה נוספת.

רמון שקל מיד לאחר המשחק מול האלופה האם לסיים את דרכו של המאמן בקבוצה ובסופה של התייעצות עם חברי הדירקטוריון, אשר הפעילו עליו לחצים כבדים לפטר את המאמן, בחר לקבל את ההחלטה הלא פשוטה ושלח את המאמן הביתה.

דוד הגיע למתחם חודורוב וכבר התחיל לעבוד. בפגישה נכחו הבעלים חיים רמון, עו"ד עמית פינס והמנכ"ל אמיר לובין. הפועל ת"א תצטרך להגיע להסכמות כספיות עם הפועל רמת גן.

השער בדקה ה-90 שהדיח את אבוקסיס

פרדי דוד - ההזדמנות הראשונה שלו בקבוצה גדולה
פרדי דוד לא זכה לקריירת משחק ארוכה ופרש עקב פציעה בגיל צעיר במדי הפועל פ"ת. הוא החל את קריירת האימון שלו בקבוצות הצעירות של מועדון נעוריו והוביל את קבוצת הנוער לאליפות בשנת 2000.

בהמשך אימן את קבוצת הבוגרים של המועדון, ועבר למכבי הרצליה שם אימן שלוש עונות ובמהלכן זכה בגביע הטוטו בשנת 2007. דוד עבר גם בבני סכנין וכשנתיים במכבי פ"ת ואשתקד העלה את הפועל ר"ג לליגת העל, אך פוטר במהלך העונה הנוכחית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה