לראשונה בתולדות בית"ר ירושלים, שני שחקנים מוסלמים יצטרפו לסגל הקבוצה ויהיו המוסלמים הראשונים שילבשו את חולצת המועדון, הידוע בדעותיו הימניות.

ארקדי גאידמק סיפר היום ל-ONE: "תודות למערכת היחסים המצוינת שלי עם הצ'צ'נים, ביום שני הקרוב ינחתו בישראל שני שחקנים מוסלמים מהליגה הצ'צ'נית, צעירים, מוכשרים וידועים, ג'בראיל קדאייב וזאור סדייב. אני יודע שמדובר בצעד היסטורי לבית"ר ירושלים, ואני רוצה ששני השחקנים המוסלמים ישחקו בבית"ר וזה יקרה כבר בשבוע הקרוב. מקצועית, הם יוכלו לעזור למועדון וכלכלית, הם יוחזקו ע"י צ'צ'ניה ובית"ר".

למערכת ONE נודע שגאידמק מודע היטב לתגובתם של אוהדי בית"ר ירושלים, על החתמת מוסלמים כצעד חריג במחוזות המועדון, אבל מסתבר שהנסיעה לצ'צ'ניה מבחינת גאידמק לא הייתה לשווא.

למרות שהיה נדמה כי הנסיעה הסתיימה ללא תוצאות, גאידמק שמר צמוד לחזה את ההתנהלות בין הצדדים, ובתום המשא ומתן שהתקיים אמש (שישי), גאידמק אישר ל-ONE את הידיעה על החתמתם של השניים שיצטרפו לסגל של אלי כהן, שבינתיים מככב בצמרת ליגת העל.           

זאור סדייב. מגיע מטרק גרוזני
זאור סדייב. מגיע מטרק גרוזני
 

ג'בראיל קדאייב הוא שחקן הגנה בן 19, אשר שייך לסגל של טרק גרוזני, נגדה שיחקה בית"ר ירושלים. הוא מתנשא לגובה של 1.84 מטרים ונחשב לפוטנציאל גדול מאוד.

זאור סדייב הוא חלוץ, עמדה בה רצה להתחזק אלי כהן זמן רב. סדייב בן 23 ומתנשא לגובה של 1.82 מטרים. הוא גדל בטרק גרוזני ושיחק שם מ-2006.

ב-83 ההופעות שלו במדי הקבוצה, הרשית 8 פעמים. זאור סדייב רשם גם שתי הופעות בנבחרת השנייה של רוסיה, אשר נוסדה ב-2011, ובמדיה הצליח לכבוש שער אחד.

יש לציין כי בעונת 2004/5 הצטרף לבית"ר ירושלים איברהים נדאללה, בלם ניגרי, שהגיע לקבוצה ממכבי תל אביב ורשם דקות בודדות לפני שלחץ הקהל הכריע והוא הגיע לסיכום עם הקבוצה על עזיבתו בחודש נובמבר.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה