ויאדוליד הספרדית ו-ויטסה ארנהיים מהולנד מעוניינות להחתים את טוטו תמוז באופן מיידי ונמצאות איתו ועם סוכנו, רונן קצב, במו"מ מתקדם, כך נודע ל-ONE.

נכון לעכשיו, ההערכות הן שאף קבוצה לא תרצה לשלם יותר מ-250 אלף יורו להפועל שכן כבר בעוד 4 חודשים החלוץ יהיה שחקן חופשי ואם אכן סכום ההעברה שהאדמים ידרשו יהיה גבוה מדי, שתי הקבוצות יעדיפו להחתים אותו מיידית אך רק בקיץ הוא יעבור אליהן והפועל לא תרוויח ממנו.

צריך לזכור שטוטו מחזיק בהצעות משלוש קבוצות בטורקיה ובימים הקרובים תתקבל החלטה של תמוז ושל סוכנו בנושא. רונן קצב אמר ל-ONE: "כשיהיה על מה לדווח נדווח, תמיד אמרתי שההעדפה של טוטו היא לשחק בליגה איכותית".

ויטסה ארנהיים נמצאת במקום החמישי בהולנד עם 35 נקודות, רק חמש נקודות מפ.ס.וו איינדהובן שבמקום הראשון. בין השתיים מפרידות גם טוונטה, אייאקס ופיינורד. ישראלי אחד שכבר משחק בקבוצה, הוא דן מורי. בעבר שיחק חיים מגרלשווילי בקבוצה. ויאדוליד במקום ה-11 בספרד עם 22 נקודות, 7 נקודות יותר מאספניול שנמצאת מתחת לקו האדום.

דן מורי והחולצה מספר 3 של ויטסה (ONE)
דן מורי והחולצה מספר 3 של ויטסה
 

טוטו תמוז כבש עד כה 8 שערים העונה, מקום שני ברשימת הכובשים של האדומים, אחרי עומר דמארי שכבש 9 שערים. תמוז הגיע להפועל בתחילת עונת 10/11 אחרי 4 עונות בבית"ר בהן כבש 33 שערי ליגה וזכה בשתי אליפויות ושני גביעי מדינה. גם עם הפועל זכה החלוץ בשני גביעי מדינה.

טוטו תמוז. הולנד או ספרד? (שי לוי)
טוטו תמוז. הולנד או ספרד? (שי לוי)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה