לאחר צירופו של הבלם המונטנגרי, סאבו פאביצ׳ביץ׳, בהפועל תל אביב ממשיכים לחפש חיזוק לחולייה האחורית לקראת חלון העברות של חודש ינואר, כשהמאמן יוסי אבוקסיס נחוש בדעתו לצרף קודם כל מגן ימני בעל אוריינטציה התקפית. 

המועמד המוביל לעמדה זו לפי שעה הוא המגן הימני של סרבט ז׳נבה, ונסאן רופלי, בן ה-24. הפועל והמגן הגיעו להבנות על תנאי שכרו, בהם האדומים יכולים לעמוד, אבל עדיין לא סוכמו כל התנאים בכל הנוגע למענקי אליפות ובונוסים.

היות והקבוצה השוויצרית עלולה לדרוש סכומים גבוהים, שהפועל לא תוכל לעמוד בהם, בחודורוב לא רוצים לתלות ברופלי את כל יהבם ועל כן מכינים אופציות נוספות. שני מגנים ימניים זרים צפויים לנחות למבחנים, אחד מהם, ספרדי, יגיע כבר השבוע.

רופלי בן ה-24 מתנשא לגובה של 1.81 מטר ונחשב לילד הרע של הליגה השווייצרית. בדרבי של ז'נבה הוא התעמת עם שחקן הקבוצה היריבה, לאחר שזה טען כי רופלי השמיע באוזניו הערות גזעניות. בסיום המשחק אותו שחקן חיכה לרופלי בחנייה והכה אותו בפניו. בנוסף, המגן הימני הוא גם "מלך העבירות" של הליגה. מישהו אמר גיא פניני?

אך בהפועל לא מסתפקים רק באופציות האלה, ול-ONE נודע כי נעשתה גם פנייה מצד האדומים למגן הימני של האלופה, עירוני ק"ש, ליאור לוי. בדומה לרופלי, גם לוי, בן ה-25, יכול לשחק בשני האגפים ולתפקד גם כמגן שמאלי (בתקופת רן בן שמעון שיחק אף כקשר). במשחק בין הצפונים לבית"ר ירולשים אמש נכנס לוי לרבע שעה האחרונה של המשחק בתור מחליפו של אלעד גבאי, שהציג יכולת ירודה באגף הימני. למגן חוזה לעוד עונה וחצי בשורות האלופה ולאחר שבתחילה האלופה נענתה בשליליה כעת היא שוקלת מחדש את הפנייה.

משברון: צפו ב-2:2 בין הפועל לר"ג

ניתן לראות כי בהפועל עושים את כל המאמצים על מנת להביא לחודורוב מגנים שיחזקו את האגפים של החולייה האחורית, ולא מן הנמנע כי בסופו של דבר יגיעו אפילו שני מגנים.

רופלי (משמאל). יגיע להפועל ת&qout;א? (רויטרס)
רופלי (משמאל). יגיע להפועל ת"א? (רויטרס)
 

האוהדים האדומים לא מתייאשים וממשיכים ב״מבצע ערן זהבי״ על מנת לאתר אוהדי קבוצה אמידים שיהיו מוכנים לתרום מכספם עבור עסקת צירופו של הקשר. בינתיים גייסו האוהדים שני אנשי עסקים המוכנים ביחד לתרום 200 אלף ש״ח. כמובן שסכום זה אינו מספיק והאוהדים ממשיכים במשימה שהציבו לעצמם.

ליאור לוי מול דנקוביץ´. ק&qout;ש תשחרר אותו? (עמית מצפה)
ליאור לוי מול דנקוביץ´. ק"ש תשחרר אותו? (עמית מצפה)
 

אחד מרוכשי המניות, בכור צבאן, הבטיח לעזור במשימה ולתרום מכספו ובנוסף לגייס אנשים נוספים על מנת שיתרמו גם הם לצירופו של זהבי. צבאן הבטיח לאוהדים כי לאחר שיסיימו בגיוס שלהם, הוא ואנשים נוספים יתרמו סכום נכבד, הכל ביחס לכמות הכסף שיצליחו לגייס.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה