טוני רומו, פרשן בכיר בסופרבול שיהיה בדוכן השידורים של ‘CBS’ כשגדולי השחקנים נלחמים על המגרש בגמר הסופרבול 2024 שיתקיים ביום ראשון, 11.2, יככב בחסות המותג סקצ'רס. בתכנית שתשודר במשחק הוא יספר על נוחות הטכנולוגיה של נעלי ה-SLIP INS מול למעלה מ–100 מיליון צופים.

הסופרבול הצליח לתפוס מקום מרכזי בחברה ובתרבות האמריקאית בהיותו מייצג ערכים חשובים של מסירות, עבודת צוות ותחרות. משחק הסופרבול השנתי הוא אירוע מכונן בסדר גודל ענקי והתקבע כחג אזרחי אמריקאי, חוצה מגדרים ומגזרים.  

טוני רומו בן ה-43 הוא קוואטרבק לשעבר, ששיחק 14 עונות בדאלאס קאובויס. רומו משמש כיום כפרשן בכיר ב CBS. 

מורן מנדל, סמנכ"לית שיווק בחברת סקצ'רס, אמרה: "המותג סקצ'רס לוקח חסות בכל שנה במשחק הסופרבול עם דמויות פופולריות מעולמות תוכן מגוונים, כך בשנה שעברה כיכב בפרסומת סנופ דוג, והשנה מיסטר טי”.

“התהודה של הסופרבול היא מהגבוהות בעולם וכמותג ספורט נחשק - מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מתכתב עם ערכי המשחק. ביניהם  ספורט, מקצועיות, איכות, טכנולוגיה וחוויה”.

סקצ'רס תקדם בפרסומת במשחק הסופרבול את קולקציית נעלי SLIP-INS לנשים, גברים וילדים עם טכנולוגיה פורצת דרך – TOUCHLESS FIT – המאפשרת פעולת נעילה פשוטה וקלה, ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף, כדי להכניס את הרגל לנעל או להסיר אותה. רפידת AIR COOLED MEMORY FOAM - הזוכרת את תצורת כף הרגל, מתאימה את עצמה אליה ושומרת על אוורור, גפת בד סרוגה, אופנתית ונושמת וסוליה קלת משקל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה