ONE ואיגוד חברות הפרסום מכריז היום (ג') על פתיחת הרשמה לליגת קט-רגל חדשה של ענף הפרסום בשם ה"קופה ברנז'ה". משחקי הליגה יחלו בחודש מאי 2016 וצפויים להמשך עד הקיץ. המשחקים נועדו לייצר חוויה משותפת עבור הענף הפרסום כולו ויתקיימו אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים במגרשי וולפסון בתל אביב שסופקו ע"י חברת "מגרשים" (מתחם האימונים של הפועל תל אביב).

באיגוד מעריכים כי ההיענות מצד משרדי הפרסום והמדיה תהיה גדולה והטורניר צפוי לכלול כ- 20 קבוצות. כנהוג במשחקי קט-רגל, כל קבוצה תורכב מ- 6 שחקנים, כל משרד רשאי לשבץ כשחקן גם את אחד מלקוחותיו. הטורניר יתחיל בשלב בתים אליו יחולקו כל הנבחרות אשר נרשמות לטורניר. לאחר שלב הבתים יחל שלב "נוק-אאוט" שבסופו ארבע הנבחרות המנצחות ישחקו באירוע פיינל-פור חגיגי שיכלול הענקת גביעים והענקת כרטיסי טיסה לקבוצה המנצחת.

לוח המשחקים יפורסם ב-ONE לאחר סגירת ההרשמה, הטורניר ינוהל באופן מלא על ידי "מדינת הכדורגל" - מלכ"ר הפועל מזה 10 שנים למען הספורט והחברה בישראל. ההרשמה פתוחה עד לתאריך ה- 3.4.16 בכתובת המייל     e-good@habetzefer.co.il .

יגאל בראון, מנכ"ל האיגוד והבצפר: "אנחנו עדיין זוכרים בערגה את הקופה ברנז'ה שהתקיימה לפני כמה שנים... תעשיית הפרסום הפגינה הרבה יצירתיות על המגרש. אנחנו שמחים לחדש את המסורת ורוצים לראות את התחרות בענף יוצאת ממגרשי הקקטוס למחוזות חדשים. אני מקווה לראות את כל עובדי המשרדים מגיעים לעודד".


ירון בר, סמנכ"ל המסחר ב-ONE: "יהיה זה רק טבעי שגוף כמו ONE, אשר משלב בין תקשורת, פרסום וספורט, ייזום ויפיק טורניר כדורגל איכותי עבור משרדי הפרסום. אנו מחכים בכיליון עיניים לפתיחתו של הטורניר, ומקווים שהתחרות על המגרש תהיה שווה ואף גבוהה יותר מהתחרות היומיומית בענף. אני רוצה לנצל את ההזדמנות לאחל בהצלחה לכל המשתתפים, להודות לספונסרים שמלווים אותנו ומקווה שנראה את כולם שוב מדיי שנה, במסורת אשר אנו מתחילים בה כעת" 
            

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה