יממה בלבד לפני משחקה האחרון של מכבי תל אביב בשלב הבתים הראשון של היורוליג מול אלבה ברלין, נודע הערב (רביעי) ל-ONE כי שחקן הקבוצה, דווין סמית', אושפז בבית חולים וקיים חשש כי הוא סובל ממחלת הנשיקה, אם כי עדיין מדובר בהשערה בלבד והשחקן עוד צפוי לעבור בדיקות לפני שיקבע האם מדובר בשפעת בסך הכל או שמא במחלה שעלולה להשבית אותו למספר חודשים. הוא שוחרר אחרי מספר שעות של בדיקות.

דווין עצמו לא התאמן עם הקבוצה בשל אשפוזו בבית החולים אך ללא ספק מדובר באחד מהשחקנים החשובים ביותר בסגל של דייויד בלאט שהיה אף אחראי על הניצחון נגד ברק נתניה ביום שני האחרון בליגה. לא ברור כיצד תסתדר הקבוצה ללא שירותיו במשחק (חמישי, 21:00) אך המאמן הצהוב יצטרך למצוא פתרונות למצבת הפצועים והחולים שפקדה את הקבוצה.

המשחק של מכבי ת"א, כמו כל משחקיה ביורוליג, יועבר באתר ONE בשידור ישיר בחינם וללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

לצד החדשות האלו, הצהובים ערכו את האימון המסכם שלהם לקראת המשחק מול אלבה הגרמנית, זאת כאשר המטרה של בלאט ושחקניו היא לסמן וי גם על המשחק הזה ולהעפיל לשלב הטופ 16 מהמקום הראשון בבית, בתקווה שהוא יזמן להם הגרלה נוחה יותר בשלב החשוב באמת של העונה.

בלאט אמר: ''כרגע אנחנו עם סגל חסר קצת, פניני מושעה, דווין חולה. זו סיבה לדאגה אבל גם אתגר ואחרים יצורכן לתרום, חלק את המנה הרגילה וחלק יותר ממה שאולי דרשו מהם או שהם נתנו. ליאור לא התאמן אתמול והיום הוא עשה אימון חלקי והוא יהיה כשיר. בקטע הפסיכולוגי אין משמעות, מאוד חשוב לנו לסיים במקום הראשון ולנצח בבית, זה תמיד דבר הכרחי".

אימון מכבי ת"א לפני המשחק מול אלבה

"השלב הבא? אין דבר כזה שאני אגיע למשחק וארצה משהו ספציפי. יהיו עוד הרבה משחקים וקשה לנבא מה יהיה לנו הכי טוב. אנחנו באים לנצח, רוצים לנצח וחשוב לנו לסיים ראשונים. ניצחנו במשחק גדול במלאגה בלי דווין אבל אין ספק שהוא שחקן מרכזי וחשוב. אני חושב שמכבי פעלה בצורה נכונה ואחראית בעניין פניני. היום לבוא ולתת עונשים. נכבד כל החלטה של האיגוד. ולפי זה, נדע איך לשלב. אני לא יודע מתי גיא יחזור, אני לא מחליט", הוסיף.

דווין סמית´ ודייויד בלאט. כאב ראש גדול למאמן (שי לוי)
דווין סמית´ ודייויד בלאט. כאב ראש גדול למאמן (שי לוי)
 

יהיה משחק קשה", אמר ריקי היקמן לקראת המשחק, "נצטרך לתת הגנה טובה ולהיות טובים בהתקפה. יהיה רמה שונה בשלב הבא, יהיה קשה לא משנה מי נקבל. נצטרך לשחק טוב יותר. אבל נתכונן לכך. דווין? זו אפשרות אבל האחרים יצטרכו לתת יותר. אנחנו קבוצה ולא שחקן אחד ונצטרך לשחק טובה. תומפסון שחקן טוב, הוא לוקח ריבאונד, נצטרך להצר את צעדיו. שלב הבא? אני לא חושב על זה עכשיו אבל אולי בחמישי אחרי המשחק. כרגע אנחנו מפוקסים".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה