פרסום ראשון: 12.12.12, 12:00 בצהריים. יום רביעי הבא יכול להירשם כיום היסטורי לכדורגל הישראלי כאשר ראשי קבוצות ליגת העל יתכנסו כדי להחליט לגבי הקמת מנהלת ליגה.

כזכור, הוועדה שמינתה ההתאחדות לכדורגל בראשות מפכ"ל המשטרה לשעבר, דודי כהן, בה היו חברים בין השאר יעקב שחר, אבי נמני וניר חפץ, המליצה גם על הקמת מנהלת ליגה.

עם פרסום מסקנות הוועדה, מינתה ההתאחדות לכדורגל את ממלא מקום יו"ר ההתאחדות, שטרן חלובה ואת ניר חפץ, נציג הציבור בהנהלת ההתאחדות לכדורגל, כדי ליישם את מסקנות הוועדה. המשימה הראשונה של השניים הייתה לפעול להקמת מנהלת ליגה.

מאחורי הקלעים רוב קבוצות ליגת העל תומכות בהקמת מנהלת. בישיבה ביום רביעי הבא אמור חפץ להציג בפני ראשי קבוצות ליגת העל את המבנה המוצע למנהלת הליגה, איך היא תפעל, במה היא תעסוק, ולמעשה את כל הקשור למנהלת.

גם קבוצות ליגת העל מבינות את החשיבות שיש בהקמתה של מנהלת מבחינת עתיד הכדורגל הישראלי והקבוצות השונות. בשבועות האחרונים נעשו פעולות מאחורי הקלעים כדי להוציא לפועל את הקמת המנהלת, ולכן יום רביעי הבא עם התאריך הכל כך מיוחד יכול להיות יום בו הכדורגל הישראלי יעשה צעד חשוב קדימה.

ניר חפץ ואבי נמני (יניב גונן)
ניר חפץ ואבי נמני. המנהלת תקום? (יניב גונן)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה