אחרי התקדים שייצרו הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד, לפיו כרטיס למשחק בין השתיים יעלה 50 ש"ח בלבד, היום (ראשון) נערך פורום מנכ"לים בהתאחדות לכדורגל והוסכם כי מהיום ועד סוף העונה במשחקים בין כל הקבוצות למעט המפגשים בין ארבע הגדולות, מחיר כרטיס יעמוד על 50 ש"ח, מחיר אחיד.

את המהלך הובילה ההתאחדות לכדורגל, בראשותו של יושב הראש, אבי לוזון. במעמד הישיבה הוסכם בין הקבוצות ולאור בקשות רבות מאוהדים שרוצים לפקוד את האצטדיונים ברחבי ישראל, כי בימים הקרובים יארגנו מנכ"לי הקבוצות נוסח ובו הקבוצות יחתמו ויתחייבו כי עלות כרטיס תעמוד על סכום זה.

ההחלטה שהתקבלה לא תכלול את המפגשים בין הקבוצות הגדולות ביניהן, מכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א ובית"ר ירושלים.

כזכור, ישנן קבוצות רבות שכבר דוגלות במחיר זה לאורך השנים האחרונות. בבני יהודה לדוגמא לאורך זמן רב מחיר הכרטיס עומד על 50 ₪ בלבד וישנן עוד קבוצות שדוגלות בכך וכבר אימצו את הרעיון.

אבי לוזון. מהלך תקדימי בליגת העל (יניב גונן)
אבי לוזון. מהלך תקדימי בליגת העל (יניב גונן)
 

חשוב לציין שצעד זה גם נועד על מנת להחזיר את האוהדים למגרשים היות ובשנתיים האחרונות חלה ירידה משמעותית בכמות האוהדים שפוקדים את המגרשים ולהם כאמור יש תפקיד חשוב מאוד כשחקן ה-12 והרוח הגבית החזקה לשחקנים.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, אמר הערב בתגובה למהלך: "פגשתי הערב את אבי לוזון, שמעתי ממנו על הדבר, אני מתכוון עוד לקבל פרטים מאיתמר צ'יז'יק (מנכ"ל הקבוצה, ד.ב) שהיה נוכח בפורום מנכ"לים. על פניו זה יכול להיות דבר חיובי, יש היגיון בעניין וזה שווה לעשות ניסיון".

יעקב שחר: &qout;על פניו זה יכול להיות דבר חיובי&qout; (יניב גונן)
יעקב שחר: "על פניו זה יכול להיות דבר חיובי" (יניב גונן)
 

בנוסף לכך המנכ"לים בחרו סיסמא חדשה לליגת העל אשר נבחרה מבין סיסמאות שמשרד פרסום מיתג והציג בפניהם ומהיום הסיסמא החדשה היא "ליגת העל היא חלק ממני".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה