פרסום ראשון: האם ריימונדאס ז'וטאטאס יחזור לקריית אליעזר? כוכב העבר של מכבי חיפה ומאמן נבחרת ליטא בעבר קיבל פנייה רשמית מהירוקים המחפשים אחר מאמן.

גם מועמדותו של מאמן קבוצת הנוער, אריק בנאדו, נמצאת חזק על הפרק. בנאדו נחשב למוערך מאוד בחיפה ועשוי בסופו של דבר לעמוד על הקווים עד לסיום העונה.

רן בן שמעון, שהמו"מ איתו נמשך מספר ימים ונתקע, יגיע לירוקים רק אם קבוצתו לרנקה תפחית בצורה משמעותית את דרישותיה.

כזכור, בנאדו היה זה שעמד על הקווים ביום שני ב-0:0 מול בני סכנין. הכדור נמצא אצל יעקב שחר שצריך להחליט מי שהאיש שיירש את ראובן עטר שניצח רק פעם אחת עם הירוקים ופוטר לאחר ה-1:1 מול הפועל רמת השרון.

צפו: חיפה ממשיכה להתרסק מול סכנין

ריימונדס ז'וטאוטאס - אגדה ירוקה
ריימונדס ז'וטאטואס הגיע למכבי חיפה של אלי כהן בשנת 1999. בשנת 2000 נפצע והושבת ליתר העונה. ז'וטאטואס החלים רק באוקטובר 2000 והיה חלק מההרכב שזכה באליפויות בעונות 2000/01 ו-2001/02.

בעונת 2002/03 בהדרכת יצחק שום העפילה חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. ז'וטאטואס השתתף במשחק שנערך בקפריסין מול מנצ'סטר יונייטד בו חיפה ניצחה 0:3 ואף כבש שער אדיר בבעיטה לחיבורים ממרחק של 30 מטר, השיג פנדל, אולם נפצע והחמיץ את הישורת האחרונה של הליגה. בסיום אותה עונה עבר עם יצחק שום לפנאתיניאקוס וזכה עימה בדאבל. הוא צבר ניסיון בינלאומי באימון נבחרת ליטא.

ז´וטאוטאס (ONE)
ז´וטאוטאס בירוק. שער מול מנצ'סטר יונייטד
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה