יממה בלבד לפני שתמריא מכבי תל אביב למשחק מול סיינה ביורוליג ובמועדון עסוקים בנושא אחר בכלל. שחקן הקבוצה, מורן רוט, שלא נחשב לספורטאי מצטיין בשירותו הצבאי קיבל ביום שישי האחרון צו 8 ונתבקש על ידי שלטונות הצבא להתפקד למבצע "עמוד ענן" המתנהלת בימים האלו בישראל.

רוט עצמו ענה לכל תשובותיהם של שלטונות הצבא במטרה לקדם את דחיית הזימון בכדי שיוכל לצאת עם הקבוצה לאיטליה ולקחת חלק במשחק החשוב ביורוליג ובמועדון הצהוב מטפלים בעניין מול השלטונות על מנת לקדם את העניין מהר ככל האפשר ולאפשר לשחקן להמריא עם חבריו מחר בשעות אחר הצהריים.

בפניה שהעבירו במכבי לצבא נאמר כי מדובר בשחקן פעיל וכי הם מבקשים להשיג עבורו את השחרור המדובר על מנת שלא תופסק עבודתו לאלתר.

ייתכן כי אם יושג האישור לדחייה מורן יצטרך לשוב אל המילואים ברגע שיחזור ארצה, אך הנושא עדין בבדיקה וכלל אינו ברור נכון לעכשיו.

ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "מורן קיבל צו 8 כאשר הקבוצה היתה באילת והוא נמצא בקשר עם היחידה כדי להסדיר את העניין".

בשבוע האחרון נתונה ישראל למלחמה בדרום שאף התפשטה למרכז ובעקבותיה הוחלט על גיוס של 70,000 חיילי מילואים. ביממה האחרונה אנו שומעים יותר ויותר דיווחים על כך שהמצב הנתון עשוי לחלוף במהרה בעקבות חתירה לרגיעה, משמע כי אם אכן תושג הפסקת אש זימונו של רוט יירד מהפרק, אך שוב העניין נתון להחלטתם של שלטונות צה"ל.

צפו: 68:79 למכבי בחוץ על קטש ואילת

רוט עצמו הצטרף למכבי הקיץ האחרון, זאת לאחר שנים רבות בהן נחשב לכוכב בליגה הישראלית. כעת כאשר מכבי ניצבת מול אחד המשחקים החשובים ביותר שלה בתקופה האחרונה, משחק שישאיר אותה במירוץ אל המקום הראשון אם אכן תשיג את הניצחון המיוחל, מצוי מורן בדילמות אחרות לגמרי.

זירת פגיעת גראד בבאר-שבע (רויטרס)
זירת פגיעת גראד בבאר-שבע (רויטרס)
 
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה