ההחלטה של אריק בנאדו להדיח מהסגל את אנדריי פילאבסקי עוררה לא מעט תהיות. הבלם פתח בשני משחקי הליגה מול בני יהודה ועירוני רמה"ש והשליחה שלו ליציע לקראת סכנין הצליחה להפתיע לא מעט שחקנים בקבוצה, אבל לא את כולם.

במהלך השבוע שקדם למשחק היו לא מעט תלונות מצד שחקנים שטענו שמפיו של פילאבסקי נודף ריח עודף של אלכוהול. הדברים הגיעו לידיעתו של המאמן אריק בנאדו, שאם או בלי קשר, החליט להדיח את הבלם. הטענה הרשמית של ניפויו הייתה כאבי בטן. על פי עדות חבריו, אין זו הפעם הראשונה שריח אלכוהול נודף מפיו של השחקן.

בקבוצה אמרו: "לא ממש הבנו למה פילאבסקי הודח מהסגל, יכול להיות שבגלל כל הסיפור הזה של ריח האלכוהול. זו לא פעם ראשונה שמעירים לו על הנושא, אבל בשיחות שהיו לו עם אחד השחקנים הוא אמר שהוא שותה אולי כוסית אחת, לפעמים כדי לנסות להירגע. אמרנו לו להפסיק עם השטויות.

"זו לא פעם ראשונה שהוא מגיע לאימון ויש ריח אלכוהול מפיו. הוא לבד פה ואולי זה מרגיע אותו. יכול להיות שזה מפריע לו לתפקד. הוא לא ילד ובכל מקרה, הוא לא הבעיה של הקבוצה ולא צריכים להפיל עליו את התיק".

צפו: חיפה ממשיכה להתרסק מול סכנין

פילאבסקי נראה אתמול כעוס מאוד. מאז הואשם ע"י שחקנים כי הוא שותה, הוא לקח את זה לפי מקורביו מאד קשה, וחש כאילו מנסים להפיל עליו תיק. השחקן שלל את האשמות החמורות כלפיו, ואמר למקורביו: "זו עלילה, מדובר בשמועות זדוניות. אני לא שותה ולא מעשן".

בוקולי: היה חסר טיפה מחץ

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה