רגע אחרי ה-0:0 עם בני סכנין, שהשאיר את המאזן של מכבי חיפה על ניצחון בודד בעשרה מחזורים, שעון החול לגבי סוגיית המאמן הולך ואוזל. הנשיא, יעקב שחר, יכריע מי יחליף את ראובן עטר ואם עד עתה האופציה העיקרית הייתה הבאת רן בן שמעון מקפריסין, הערב (שלישי) נראה שהמאמן המוערך מתרחק מהירוקים.

מאמן א.א.ק לרנקה המשיך במאמציו להפעיל מכבש של לחצים על ראשי הקבוצה הקפריסאית לשחררו לחיפה. כבר אתמול פורסם ב-ONE שראשי הירוקים העבירו מסר לבן שמעון שעליו להכנס לתמונה ולעשות מספר צעדים מול ההנהלה שלו כדי לקבל את השחרור ואכן במהלך ה-24 השעות האחרונות המאמן המשיך בנסיונותיו לשכנע את אנשי לרנקה לקבל את ההסכמה לעלות על הטיסה חזרה לישראל.

בן שמעון וראשי לרנקה ערכו במהלך שעות היום שתי פגישות בנוגע לבקשת המאמן להשתחרר מהקבוצה, אך פגישות אלה לא הניבו תוצאות חיוביות עבור המאמן.

הקפריסאים לא מוכנים לרדת מדרישותיהם הגבוהות שעומדות, באופן רשמי, על 750,000 יורו ולפי שעה המו"מ פוצץ ושני המועדונים נמצאים בנתק. 

צפו: חיפה ממשיכה להתרסק מול סכנין

בן שמעון עצמו הסכים לעשות ויתור גדול על חלק משכרו כדי להגיע לירוקים, אך הוא לא מוכן להפר חוזה וכרגע נראה שהוא ימשיך בקפריסין. מקורביו של בן שמעון אומרים: "הכדור בידיים של שחר". לפי מצב הדברים כעת, מי שמתקרב לעמדת המאמן בקרית אליעזר הוא דווקא גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה.

תחת גיא לוזון, שמאמן את הנבחרת הצעירה, משחקים אייל גולסה, טאלב טוואטחה וגם סארי פאלח שגדל בחיפה ומושאל לבני יהודה. אם תעשה פנייה ללוזון, בהתאחדות יאשרו לו לעבוד במקביל גם בחיפה וגם בנבחרת.

בוקולי: היה חסר טיפה מחץ

כמובן שקיימת גם אפשרות שאריק בנאדו ימשיך בעמדת המאמן. בנאדו נקרא לדגל לאמן באופן זמני לשלושה ימים בלבד בהם הכין את הקבוצה למשחק מול בני סכנין ואחה"צ הוא העביר אימון נוסף. בלם העבר אמור לקבל תשובות ברורות אם הוא ימשיך ויכין את הקבוצה למשחק בטדי מול בית"ר ירושלים (ביום שני) מאחר שבמקביל הוא אמור להכין את קבוצת הנוער למשחק מול ראשל"צ. "שחר ביקש ממני להעביר את המשחק מול סכנין. ניסיתי לעשות את הטוב ביותר. מה שהוא יקבע אקבל באהבה ושמחה", אמר בנאדו.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה