לילה ארוך מאוד עבר על מאמן א.א.ק לרנקה, רן בן שמעון, שמחוזר על-ידי נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הרוצה אותו מאוד לאימון הקבוצה באופן מיידי במקומו של המאמן שפוטר אתמול (שלישי), ראובן עטר.

למערכת ONE נודע שבתחילת המשא ומתן, דרשה הקבוצה הקפריסאית לא פחות ממיליון יורו עבור שחרורו של המאמן הישראלי לחיפה. הבוקר (רביעי) המספר ירד לחצי מיליון יורו ובכרמל מאמינים שבעקבות מצבה הכלכלי הקשה של א.אק לרנקה המספר ייסגר על 300 אלף יורו ורן בן שמעון ישוחרר במיידית למכבי חיפה.            

רן בן שמעון, המחזיק בחוזה לשנתיים בלרנקה, לא קיבל בחודשיים האחרונים משכורת וכך גם כל הקבוצה שאמנם משחקת כדורגל מהנה, אבל השחקנים ממורמרים בעקבות המצב הכלכלי אליו נקלע המועדון.

במכבי חיפה מקווים שהצ'ק של יעקב שחר עבור שחרורו של רן בן שמעון יפתה את הקפריסאים וישחרר אותו כבר היום לישראל ואם לא, שחר נקלע למבוי סתום, למרות שעל הפרק עומד גם ריימונדס ז'וטאוטאס וגם אריק בנאדו.

במכבי חיפה הבינו גם סופית שמועמדותו של אברהם גרנט יורדת מהפרק בעקבות בעיית מיסוי בה המאמן נמצא בעקבות שהותו הארוכה בחו"ל וכי אין באפשרותו לפתור את בעיית המיסוי כרגע ובטח שלא מכבי חיפה תשלם את המיליונים שגרנט צריך לשלם אם ירצה לשוב ולעבוד בישראל.

יעקב שחר (חגי ניזרי)
יעקב שחר. הקפריסאים מערימים קשיים (חגי ניזרי)
 

מקורבים לרן בן שמעון אמרו היום ל-ONE: "רן רוצה מאוד לבוא למכבי חיפה למרות שמצבה המקצועי רע מאוד, אבל יחד עם זאת הוא מרגיש לא בנוח לעזוב מועדון שרק התחיל בו והוא מצליח בו מאוד מקצועית".

במכבי חיפה מקווים שעד הצהריים תהיה תשובה סופית האם רן בן שמעון ימונה במקומו של ראובן עטר שפוטר או שעוברים לאופציה ב'.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה