האם ראובן עטר התקפל? לאחר הפרסום הראשון ב-ONE על ההחלטה של המאמן לוותר על שירותיו של יניב קטן, במכבי חיפה מכחישים את הדברים באתרם הרשמי.

עטר אמר בתגובה לאתר הרשמי של המועדון בנוגע לפירסומים: "בהמשך לפרסומים מאמש, אין לי תוכניות להדיח את יניב קטן מהקבוצה! לא הועלתה אפשרות שכזו! יש לי הערכה רבה לתרומה של יניב למכבי חיפה. בשביל ההצלחה והשגת היעדים, אנו צריכים את היכולת הטובה של יניב".

מאמן הירוקים הגיב גם להחלטה להשאיר את הקפטן מחוץ לסגל: "ספציפית למשחק הערב (נגד רמה"ש, 18:00), יניב לא התאמן מאז המשחק נגד בני יהודה עקב וירוס, והוחלט בתיאום איתו ועם הצוות הרפואי שהוא אינו כשיר למשחק. שבת שלום".      

על-פי מקורות בחיפה, לפני האימון המסכם לקראת רמה"ש, זימן עטר את קטן לשיחה בארבע עיניים במהלכה הטיל את הפצצה והבהיר לקפטן שאינו בתוכניות שלו לעונה הקרובה. עטר אמר לקטן כי הוא לא מתאים לו מקצועית, ואינו רוצה אותו בקבוצה.

לדעת עטר, קטן לא תורם לקבוצה מספיק. כמו כן, למאמן היו טענות קשות מאוד במהלך המשחק מול בני יהודה על התפקוד של קטן, כאשר עטר טען שקטן לא מילא אחרי ההוראות שלו.

עטר: לא מוותר על הצ'אנס שקיבלתי

מערכת היחסים בין עטר לקטן לא הייתה מהבריאות ביותר למן הרגע הראשון. להבדיל משיתוף הפעולה בין קטן לאלישע לוי, עטר מיעט לשוחח ולהתייעץ עם הקפטן הוותיק ובשלב זה נראה שאין דרך חזרה.

עטר וקטן. המאמן מכחיש את הדחת הקפטן (יניב גונן)
עטר וקטן. המאמן מכחיש את הדחת הקפטן (יניב גונן)
 
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה