אחרי ה-1:0 הביתי להפועל עכו, בבית"ר ירושלים מאסו בניהולו של אלי כהן ובהפסדים מתחילת העונה. בכיר בבית"ר ירושלים אמר היום (ראשון) ל-ONE: "אנחנו נותנים צ'אנס אחרון לאלי כהן, עוד הפסד אחד והוא יפוטר. הלוואי שלפני כן, הוא יניח את המפתחות ויתפטר מיוזמתו אבל אנחנו לא מאמינים שהוא יוותר על 120 אלף דולר לעונה. מכל מקום, ברגע שהוא יסיים את דרכו בקבוצה, מוטי איווניר הוא המועמד המוביל לקבל את משרת המאמן, רק שהפעם יגיד כן".

אותו בכיר מוסיף ואומר: "מערכת היחסים של אלי כהן עם ההנהלה הבכירה, חברי המועדון והשחקנים גרועה מאוד. רק ביום חמישי סיפר לירון דיאמנט שאלי כהן התעלל בו כלשונו, וזה עוד לפני שערן לוי יפתח את הפה. שלא לדבר על חברי ההנהלה שעינו של כהן צרה בהם ובמשכורתם. יש אנשים שבגלל מעמדם, כמו אלי כהן, הם מרשים לעצמם להשפיל אחרים ומה שאנחנו עוברים פה אנחנו לא מאחלים לאף אחד".

כזכור, לירון דיאמנט סיפר בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE: "זה התחיל עם זה שאמרו לי שאני לא יוצא למחנה האימונים עם הקבוצה. אלי כהן אמר לי שהוא לא רוצה אותי. עברתי התעללות בבית"ר ירושלים, היה לי חוזה. לפי דעתי הוא לא רצה אותי על רקע אישי".

"יום לפני מחנה האימונים, הוא שלח אותי להתאמן בצד. הצטרפתי למחנה יום אחרי שהוא התחיל עם מאמן הכושר ולא עם הקבוצה. הדיבורים (של אלי כהן) לא במקום ולא השתתפתי באימונים. למרות זאת הגיע המחזור הראשון ובגלל שלא הגיעו שחקנים שהוא רצה, שותפתי וכבשתי עוד שער. הוא נתקע בלי שחקנים ואני הייתי לרשותו".

צפו: 0:1 להפועל עכו על בית"ר בטדי

דיאמנט המשיך לספר את שעבר עליו: "ביום שאחרי - שום דבר. דיבור משפיל, לא משתתף באימונים. הוא השעה אותי ואמר לי לא להתקרב למתחם. הוא השפיל אותי ליד השחקנים. ניסיתי להתלונן אצל איציק קורנפיין ושיתפנו את ארגון השחקנים, אבל זה לא עזר. החלטתי להרים ידיים. כנראה שהוא שולט במערכת יותר ממה שהוא צריך לשלוט".

לירון דיאמנט: "עברתי התעללות בבית"ר י-ם"

כתבנו גיא בן זיו מוסיף, שבנוגע לערן לוי, די ברור שהאוהדים מאוד רוצים לראות אותו משחק. גם בחימום שלפני המשחק והחל מהדקה ה-20 האוהדים קראו בשמו ואפילו שרו: "אלי תעשה חילוף", כשהם מכוונים לשחקן כמובן. לוי שנכנס הגיע למצב טוב וכמעט כבש, אבל קשה לבוא אליו בטענות אחרי ששיחק קצת יותר מעשרים דקות.

ערן לוי מתוסכל בבית&qout;ר (יוסי ציפקיס)
ערן לוי מתוסכל בבית"ר (יוסי ציפקיס)
 

נכון להיום התחושות במועדון מזכירות לאנשים את העונה שעברה, כאשר לאף אחד אין כוחות נפשיים לעוד שנה כזו. "שחקנים פה סחוטים, התוצאות רק גורמות לכולם לחשוב על מה יהיה הלאה, מה יהיה עתיד המועדון? האוהדים בקושי מגיעים לטדי, שוב הקבוצה קיבלה עונש עם משחק רדיוס, דברים לא מסתדרים על המגרש וזה משליך גם כלפי חוץ. לכל שחקן יש את המחשבות שלו, אנחנו מקווים שהם לא יישברו, צריך לסמוך על אלי כהן שיידע איך להעלות את המורל ולהחזיר לכולם את הביטחון", אמר גורם המקורב מאוד לקבוצה.

רוני מאנה או אלי טביב לבית"ר
בזמן שהקבוצה לא מצליחה לנצח, עדיין יש לה ביקוש. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, רוני מאנה עם האוליגרך שעומד מאחוריו ואלי טביב בגפו מנסים במפרד לרכוש את בית"ר ירושלים ושני הצדדים מנהלים משא ומתן שקט לרכישת המועדון. לפי שעה אין התקדמות של ממש במשא ומתן אך הכל נזיל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה