סגנית האלופה, מכבי אשדוד, התבשרה הלילה (אור לחמישי) כי הגארד היהודי, רובי בוסטיין, שהיווה חלק בלתי נפרד מההצלחה הגדולה של הקבוצה הדרומית בעונה שעברה, לא יחזור לישראל ולאשדוד בעונת המשחקים הקרובה. כל זאת למרות שהגארד חתום לעונה נוספת במועדון, כאשר הסיבה לכך היא בעיה בריאותית בליבו, אשר תשבית אותו מפעילות לתקופה ארוכה.

הגארד היהודי-אמריקני הגיע לאשדוד באמצע העונה שעברה ונחשב כ"מציאה" מכיוון שהוא שחקן איכותי שלא תופס משבצת של שחקן זר, אלא משחק על תקן של מקומי בשל יהדותו.

כעת יחפשו באשדוד ישראלי בכיר במקומו של בוסטיין, ומי שאמור להחליפו הוא גוני יזרעאלי שנמצא במ"ומ מתקדם עם המועדון וצפוי לחתום, אחרי שלא נמצא בתוכניות של שרון דרוקר והפועל י-ם לעונה הקרובה.

בד בבד ממשיך הצוות המקצועי של אשדוד לחפש זר רביעי בעמדת הסנטר על מנת להשלים את הסגל שכולל עד כה את ג'יימי סקין, קני גבריאל, כריס אלן, דרור חג'ג', משה מזרחי, דניאל גור-אריה, גלעד קרני, יוני דרעי, בנצי באס וברק חדד.

מכבי אשדוד פותחת עונה חדשה

בוסטיין (1.94 מ', בן 28) הגיע כאמור בשלהי העונה שעברה לקבוצה של עופר ברקוביץ', לאחר שחרורו הכפוי של ראמל בראדלי, והשתלב מצוין כשבפלייאוף רשם ממוצעים של 11 נקודות (60 אחוז לשתיים,31 אחוז לשלוש ו-70 אחוז מקו העונשין), 3.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-28 דקות למשחק. 

יזרעאלי מול יבזורי. יחזק את הסגל של אשדוד (משה חרמון)
יזרעאלי מול יבזורי. יחזק את הסגל של אשדוד (משה חרמון)
 
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה