פרסום ראשון: נמצא המחליף לאיתן טיבי. ביום בו פסק הבורר קבע כי הבלם יעבור למכבי תל אביב, בעירוני קריית שמונה הגיעו להבנות ראשוניות מול הבלם איציק כהן שצפוי לחתום בימים הקרובים ולהצטרף לחוליית ההגנה שתכלול את שיר צדק, סאלח חסארמה ובן והבה.

לאחר שנודע על פסק הבורר שהודיע באופן סופי על עזיבתו של טיבי, הואצו המגעים והבעלים איזי שירצקי שוחח עם סוכנו של איציק כהן, גלעד קצב. השניים סיכמו עקרונית את העברתו.

בסביבתו של הבלם ובקריית שמונה אישרו כי מתקיימים מגעים מתקדמים בין הצדדים וכי העסקה צפויה להיסגר באופן סופי ב-48 השעות הקרובות.

אייבינדר עשוי להגיע לק"ש
ק"ש ובית"ר ירושלים ניהלו בימים האחרונים מו"מ על הקשר דן אייבינדר במטרה שהאחרון יעבור צפונה.

כידוע, אייבינדר סיים חוזה בבירה וההכנסה של בית"ר מהעברתו תהיה בדמי השבחה המוערכים ביותר ממיליון שקלים. שירצקי וקורנפיין שוחחו טלפונית שכן הבעלים של הקרייה נמצא בצרפת לקראת הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית.

צפו ב-2:3 המטורף בין בית"ר לק"ש

בקרייה צפויים להיכנס למשא ומתן מול אייבינדר וסוכנו אבי נמני במטרה לסכם גם את תנאיו של השחקן. כזכור, הקבוצה צירפה רק בשבוע האחרון את הקשר סינטיהו סלליך בהשאלה לעונה אחת ממכבי חיפה.

בית"ר צפויה לקבל יותר ממיליון שקלים כדמי השבחה ובכסף הזה יעשו הכל כדי להחתים את החלוץ עמית בן שושן. הכסף אמור לשמש גם להחתמתם שי חדד וחן עזריאל.

אייבינדר (חגי ניזרי)
אייבינדר. בדרך לק"ש (חגי ניזרי)
 
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה