פרסום ראשון: אריק דג'מבה דג'מבה, הקשר הקמרוני בן ה-31 ששיחק בעבר במדי מנצ'סטר יונייטד, נמצא במשא ומתן מתקדם עם הפועל תל-אביב המתחדשת.

הקשר, ששיחק בארבע השנים האחרונות באודנסה הדנית אך חוזהו, שתם הקיץ, לא הוארך, עשוי להגיע לאדומים ולחזק את הקישור של ניצן שירזי במה שיהיה בוודאי ההעברה הגדולה של הקיץ בכדורגל הישראלי.

גורם בהפועל ת"א מסר ל-ONE: "שחקן בסדר גודל כזה לא מגיע למבחנים. המו"מ מתקדם בקצב טוב ואנו מקווים שייסגר בחתימה".

דג'מבה דג'מבה התחיל את הקריירה בנאנט הצרפתית ואחרי שהרשים עבר למנצ'סטר יונייטד בקיץ 2003 תמורת 3.5 מיליון ליש"ט.

בינואר 2005, אחרי שלא הרשים ב-18 החודשים שלו באולד טראפורד, נמכר הקמרוני לאסטון וילה, אך לאחר הגעתו של מרטין אוניל הוא הושאל לבארנלי מהליגה השניה. בקיץ 2007 עבר דג'מבה דג'מבה לקטאר אך לאחר עונה אחת החליט לחזור לכדורגל האירופי וחתם באודנסה הדנית, שם הוא שיחק עד הקיץ האחרון.

 דג´מבה דג´מבה במדי אודנסה (GettyImages)
דג´מבה דג´מבה במדי אודנסה. אקס יונייטד חוזר ללבוש אדום? (GettyImages)
 

את הופעת הבכורה שלו באודנסה ערך הקשר מול קבוצתו לשעבר, אסטון וילה, במסגרת האינטרטוטו. בארבע השנים שלו בקבוצה הדנית הצליח דג'מבה דג'מבה להראות מיכולתו והשפיע רבות על הקבוצה. כבר לאחר עונתו הראשונה הפך לאחד מאהובי הקהל ונחשב על ידי רבים לשחקן העונה בליגה הדנית. ב-101 הופעות במדים הכחולים-לבנים של הקבוצה הדנית הוא כבש שלושה שערים.

במדי נבחרת קמרון ערך דג'מבה דג'מבה 24 הופעות במהלכן כבש שני שערים. הוא היה שותף לנבחרת שזכתה באליפות אפריקה ב-2002 ולקח חלק באותה שנה גם במונדיאל.

דג´מבה דג´מבה. שיחק עם קמרון במונדיאל 2002 (GettyImages)
דג´מבה דג´מבה במדי קמרון. שיחק גם במונדיאל 2002 (GettyImages)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה