איתי שכטר על סף מעבר לסוונסי מהפרמייר ליג האנגלית. חלוץ הנבחרת הגיע לאנגליה יחד עם סוכנו, רונן קצב, לבדיקות רפואיות שייערכו מחר ולאחר שיסוכמו הפרטים האחרונים בין קייזרסלאוטרן, לה הוא שייך, לסוונסי, הוא יחתום על החוזה.

שכטר בן ה-25 שיחק בעונת 2011/12 בקייזרסלאוטרן מהליגה הגרמנית, יחד עם גילי ורמוט, וירד עם קבוצתו לליגה השנייה. ב-23 הופעות במדי הגרמנים, כבש שכטר 3 שערים.

לפני שעבר לגרמניה, החלוץ שיחק שנתיים בהפועל ת"א. את עונת 2009/10 סיים שכטר עם דאבל מדהים, כשהוא כובש 22 שערים בליגת העל. באותה עונה נתן שכטר קמפיין מרשים במסגרת הליגה האירופית מול המבורג, סלטיק וראפיד וינה.

בעונה שלאחר מכן עזר שכטר להפועל ת"א לעלות לליגת האלופות כשהוא כובש בחוץ מול זלצבורג ומוציא כיפה במהלך החגיגות. לאחר מכן נפצע בכתפו והושבת עד לתום העונה.

שכטר חוגג (GettyImages)
שכטר. בדרך לפרמייר ליג (GettyImages)
 

לפני שהגיע להפועל שיחק שכטר בנתניה, אליה הגיע מנצרת עילית. במדי נבחרת ישראל יש לחלוץ 4 שערים ב-13 הופעות.

סוונסי הייתה אחת ההפתעות הנעימות של הפרמייר-ליג בעונה האחרונה, כאשר סיימה במקום ה-11, למרות שעלתה עונה לפני כן מליגת המשנה והחזיקה בתקציב נמוך לעומת שאר הקבוצות.

לאודרופ (GettyImages)
לאודרופ. יהיה המאמן של שכטר (GettyImages)
 

בעקבות כך נחטף המאמן של סוונסי, ברנדון רוג'רס, לליברפול ובמקומו מונה מיכאל לאודרופ. כוכב העבר הדני אימן בעבר את מיורקה, שם שיחקו שני שחקני הנבחרת, דודו אוואט ותומר חמד.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה