כפי שזה נראה, מכבי תל אביב מצאה שוער ואולי בדרך לרשום את החיזוק הכי משמעותי של הקיץ. וינסנט אניימה, שוער הפועל תל אביב לשעבר וליל בעונה האחרונה, נוחת בישראל ויעבור בדיקות רפואיות בקבוצה לפני שיחתום על החוזה ובכך ישלים את אחת העברות הגדולות והמשמעותיות של הצהובים בשנים האחרונות.

עלות העסקה למכבי צפויה להיות 300 אלף יורו והיא כולל השאלה לעונה אחת וכן שכר לשוער הניגרי. בשבועיים האחרונים פנו גורמים במכבי לאניימה ולקבוצתו ליל ודנו באפשרות לצרפו, שכן הוא לא צפוי להיכלל בסגל קבוצתו הצרפתית, אליה עבר רק בעונה שעברה. אמנם במהלך השבוע האחרון הוזכר גם שמו של שוער נבחרת יוון, מיכאליס סיפאקיס כמועמד, אך נראה כי אניימה זו האופציה המועדפת כשהעסקה צפויה להסתיים בקרוב, הכל בכפוף לכך שהשוער יעבור את הבדיקות הרפואיות.

אניימה אמר לכתבנו ליאור טימור: "שום דבר לא ישפיע עליי ועל השאלה איפה אשחק, אני עדיין לא יודע מה קורה עם מכבי, הם צריכים לדבר עם ליל ולסגור גם איתם את הנושא. אין לי בעיה לשחק עבור כל קבוצה. אני זר ולא ישראלי. אני שחקן מקצוען, רוצה לשחק כדורגל ואשחק איפה שייתנו לי. כרגע שום דבר עוד לא סגור, לא יודע מתי אחזור לארץ".

בעקבות ההגעה הצפויה של הניגרי, בקרית שלום יאפשרו לשוער, גיא חיימוב, שמבוקש בא.א.ק לרנקה הקפריסאית של רן בן שמעון, לצאת ולחתום בשורות הקבוצה. במכבי לא ממהרים לוותר על חיימוב ולא היו פוסלים את האופציה שיישאר בארץ ויילחם על מקומו גם אם יגיע שוער זר, אולם נראה שההצעה הקפריסאית הולמת יותר את השוער במידה ולא יישאר כשוער ראשון.

צפו ב-2:3 של הפועל על מכבי בדרבי

אניימה ציין לא פעם שהוא מחפש מועדון חדש בו הוא יוכל לקבל דקות משחק, אחרי עונה קשה מבחינתו במהלכה כמעט ולא שיחק עם קבוצתו ליל. כפי שזה נראה כעת, מדובר על השאלה לעונה אחת.

אניימה לאוהדים: "אני אדום אבל אין לי ברירה"
אוהדים רבים של הפועל פנו בימים האחרונים לאניימה בבקשה שלא יגיע ליריבה הגדולה. עם זאת, נראה כי הניגרי נמצא בדרכו לקריית שלום, במה שנראה כעת כעסקה הגדולה של הקיץ.

וינסנט אניימה (שי לוי)
אניימה ואוהדי הפועל. יהיה להם קשה לראות אותו בצהוב (שי לוי)
 

לאוהדים שפנו אליו אמר אניימה: "אין לי הרבה ברירות. המועדון שלי רוצה שאעזוב, המדינה שלי רוצה שאשחק וכרגע אין לי מועדון אחר. עדיין לא חתמתי במכבי ואני מעכב את החתימה לראות אם אקבל הצעה אחרת. אני אדום ולא רוצה ללכת לשם, אבל יש לכם שוער עכשיו (אפולה אדל)", ציין באוזניי האוהדים והבהיר שבכל מקרה מדובר על מעבר לעונה אחת.

אם אכן תושלם העסקה, מכבי תשלים את חוליית ההגנה שלה, אחרי הגעתו של קרלוס גארסיה והסיכום עם איתן טיבי, שצפוי להצטרף בקרוב באופן רשמי.

את מדי החוץ החדשים של מכבי כבר ראיתם? צפו בפייסבוק שלנו

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה