מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, רוצה לצרף לקבוצה את קשר/חלוץ מכבי נתניה, פיראס מוגרבי. המאמן החליט לשדרג את הקבוצה בשחקן נוסף ול-ONE נודע כי בעקבות העניין מצד עטר נעשתה גם פנייה רשמית לשחקן ולסוכניו, כמו גם למכבי נתניה.

לפני כשבועיים מוגרבי יצא להתרשמות בסנט אטיין והחליט שלא להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בפורטוגל. השחקן סיים חוזה בנתניה והירוקים יאלצו לשלם עליו דמי השבחה בלבד. ההערכה היא שמדובר בסכום שלא אמור להפריע לצירוף השחקן. בחיפה אישרו ל-ONE את הידיעה ואמרו: "מוגרבי מועמד רציני להצטרף".

בעניין אחר, מוחמד גדיר החליט לחתום על חוזה לעונה נוספת, כל זאת בתמורה להשאלתו השנה לקבוצה בחו"ל, ככל הנראה לבוורן שהגישה כבר הצעה רשמית להשאלתו תמורת 50 אלף יורו ולא 100 אלף יורו כפי שרוצים בחיפה. בסביבתו של השחקן אמרו: "אנחנו מסכימים לחתום לעונה נוספת בתמורה להשאלה. אין לנו הרבה אפשרויות אלא להסכים על מנת שמוחמד יושאל וישחק השנה באירופה".

ביום ראשון תתקיים שיחה בין ראובן עטר לסארי פלאח בסיומה יוחלט האם הבלם יעבור בהשאלה או ימשיך בקבוצה בהתאם לחוזהו. בעקבות שחרורו של איציק כהן בפעם השנייה בתוך חודש ימים, אחרי ששוחרר והוחזר לסגל לקראת היציאה למחנה אוסטריה, בחיפה יצטרכו לתת את הדעת אם לשחרר את פלאח בעיקר בגלל שלקבוצה יש היום שני בלמים בלבד - אנדריי פילאבסקי ואדין צוצאליץ'.

מנתניה לחיפה? צפו בשעריו של מוגרבי

במקביל, החלוץ וויאם עמאשה חוזר לכושר משחק ואמור להיכנס לרוטציה ולנסות להוכיח שמקומו בהרכב, בעיקר אחרי ששלומי אזולאי הוכיח את יכולתו ובפתח נמצא דינו אנדלובו שאמור להצטרף.          

צפו בדוידוביץ' שר באירוע האוהדים
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה