פרסום ראשון: תקרית לא נעימה במחנה האימונים של מכבי חיפה התרחשה באחד מהערבים, במהלכה המגן אייל משומר נזקק לטיפול רפואי אחרי שנפגע בראשו מאגרטל שנזרק לעברו על-ידי הקשר דלה ימפולסקי.

מתברר שבמהלך אחד מהערבים, בזמן שהשחקנים ישבו בלובי המלון, זרק אייל גולסה כרית על ימפולסקי שבתגובה הניף אגרטל שפגע בראשו של משומר, שנחתך כתוצאה מכך וטופל.            

אירוע מביך נוסף עבר אתמול (שישי) על חלוץ מכבי חיפה, אלון תורג'מן. השחקן ניגש לבנק בזלצבורג כדי להמיר דולרים שהתגלו כמזויפים, נלקח לתחנת המשטרה, נחקר כחצי שעה ושוחרר. מי שליווה את השחקן לתחנת המשטרה היה קשר הירוקים, דלה ימפולסקי והדובר, דודו בזק. תורג'מן לא החזיק את דרכונו האישי באותו הזמן, דבר שכנראה הוסיף לרצון השוטרים לקחת אותו לחקירה.

החלוץ טען כי מדובר בכסף אותו קיבל מאביו לפני שהמריא למחנה ולא ידע כי השטרות מזויפים, תורג'מן ציין: "נפלתי קורבן. זה לא נעים וחוויה מלחיצה. אני לא מאחל לאף אחד לעבור דבר כזה. בסך הכל רציתי לפדות כסף ולקנות מתנה לאמא".

האם האצטדיון בחיפה יהיה היפה בארץ?

אביו של אלון, יהודה תורג'מן, אישר את הדברים ואמר: "פרטתי 1,000 דולרים בחנות של חומרי בניין. אלון היה לפני הנסיעה ונתתי לו את הכסף. עשיתי טעות בזה שננתי לו כסף ולא דרך המרת מטבע זר. הכל בסדר עם הילד, הטעות היא שלי שהעברתי לו את הכסף בלחץ של זמן".

תורג´מן וימפולסקי. מעורבים בתקריות לא נעימות (האתר הרשמי)
תורג´מן וימפולסקי. מעורבים בתקריות לא נעימות (האתר הרשמי)
 

דובר מכבי חיפה, דודו בזק, מסר: "במהלך הסיור בזלצבורג נכנס אלון תורג'מן לבנק להחליף דולרים ביורו. במהלך הבדיקה נמצאו כ-600 דולרים מזויפים. השחקן המופתע המתין במקום לשוטר מקומי שתשאל אותו. לתחנת המשטרה הגיע תורג'מן יחד עם ימפולסקי ואנוכי. שם הובהר לנו כי מדובר בעדות. החלוץ סיפר כי את הדולרים קיבל מאביו, הסיפור אומת ולאחר כמחצית השעה שוחרר השחקן".

שחקני חיפה בחופש (האתר הרשמי) (ONE)
שחקני חיפה מטיילים בזלצבורג (האתר הרשמי)
 

"במועדון הבינו כי תורג'מן ואביו נפלו קורבן לרמאי בישראל והוגשה תלונה. בקבוצה חידדו את הנהלים לפדות כסף רק בבנקים מורשים בישראל. חובה להבהיר - השחקן לא נעצר ולא עוכב, אלא העניק עדות על מקור הכסף ואף לא נרשם לחובתו רישום פלילי. במועדון לא מתכוונים להעמידו לדין ומבינים כי נפל קורבן", הוסיף הדובר.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה