קשרה הוותיק של מ.ס. אשדוד, דוד רביבו, החליט שלא להופיע יותר לאימונים של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. הרקע: ההצעה שהוגשה לו על ידי ראשי הקבוצה מעיר הנמל, שלא הולמת את מעמדו, לטענתו.

מנהל הקבוצה, רפי נידם, הסביר ל-ONE: "נתתי לו הצעה מאוד מכובדת ורק בגלל שמדובר בדוד רביבו ולא בשחקן אחר, הסברתי לו גם שלאור גילו, 35, הוא מקבל הצעה גם לשנה הזו וגם הבטחה אישית ממני שברגע שהוא פורש, הוא מקבל ממני תפקיד מערכתי במ.ס. אשדוד לשנתיים. אני חושב שהוא קיבל הצעה יפה מאוד, הגונה ומכובדת. אם הוא ימשיך להחרים את האימונים באופן חד צדדי, המועדון ישקול את מערכת היחסים איתו וחבל".

רביבו אמר בתגובה ל-ONE: "נתתי את כל כולי כל חיי למועדון ספורט אשדוד ובקבוצה יודעים טוב מאוד שהיו לי הרבה מאוד הצעות מקבוצות בארץ ובחו"ל, אבל בגלל אחי חיים העדפתי להישאר באשדוד ומתוך אהבתי למועדון ולעיר. מה שמוזר הוא שבמשך כל הקריירה שלי באשדוד, ג'קי בן זקן הוא האיש שהיה יושב איתי למו"מ ופתאום השנה זה השתנה.

"אני מאוד מכבד את רפי נידם, אבל ביקשתי ממנו לא לשבת איתו, אלא עם בן זקן שממנו אני רוצה לשמוע את ההצעה ואני חושב שזה מגיע לי אחרי כל כך הרבה שנים. לצערי אני לא סגור בקבוצה ואני נאלץ להפסיק את האימונים ומן הראוי שבן זקן יכבד אותי ויישב איתי על הצעה מכובדת יותר".

למערכת ONE נודע שפרט לרביבו, זומנו לשיחה גם אדיר טובול ושחקנים נוספים. בקבוצה הסבירו: "בהתחשב במצב של הכדורגל הישראלי, יש קבוצות גדולות יותר שלא פותחות את העונה ואם אנחנו מבקשים לקצץ, אנשים צריכים לכבד וחבל שזו דרכם, להחרים ולעשות רעש בתקשורת".

רביבו צריך להישאר באשדוד? צפו במיטב

כזכור, רק לפני כחודש, מאמן הפועל ת"א, ניצן שירזי, הצהיר שהוא מעוניין בדוד רביבו, וייתכן שכעת דרכו של הקשר תיסלל למועדון האדום.

רביבו החל את הקריירה במכבי תל אביב ולאחר שלוש עונות חזר לאשדוד, שם שיחק כשהיה בגיל נוער. אחרי עשר שנים עזב להפועל באר שבע, בה העביר שנתיים, לפני שחזר למועדון נעוריו ב-2011. בעונה האחרונה הוא פתח 33 פעמים בהרכב של יוסי מזרחי, כבש חמישה שערים ובישל תשעה נוספים. 

ג´קי בן זקן (יניב גונן)
ג´קי בן זקן. רביבו מחכה להיפגש איתו (יניב גונן)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה