חלוץ ויסלה קראקוב בעונה החולפת, דודו ביטון, עובר לשחק בסטנדרד ליאז' אחרי שחתם לארבע שנים במועדון הפאר הבלגי. כך נודע היום (שני) לראשונה ל-ONE. ליאז' תשלם עבורו 800 אלף יורו כאשר החלוץ ירוויח 350 אלף יורו נטו לעונה.

ביטון, שהיה שייך לעולה החדשה, שרלרואה, קיים דרך סוכנו, דודו דהאן, שיחות בימים האחרונים עם הבעלים האירני של שרלרואה וכן עם סטנדרד ליאז' עד שהצדדים הגיעו לסיכום שהחלוץ יעבור לשחק בעונה הבאה בקבוצה בה עברו כבר כמה וכמה ישראלים במשך השנים.

כיום חתומים במועדון רמי גרשון ומאור בוזגלו אליהם יצטרף (אם יישארו) ביטון שחווה תחילת עונה מצוינת בפולין. 16 שערים וארבעה בישולים בכל המסגרות העלו את המניות של החלוץ אך בסופו של דבר לא מימשה האלופה הפולנית היוצאת את האופציה עליו מכיוון שסכום הקניה (1.6 מיליון יורו) היה לא בהתאם לתקציב הקבוצה לעונה הבאה.

דודו ביטון אמר לאתר הרשמי של דודו דהאן: "אני מאושר להגיע למועדון כזה. מאוד התרגשתי מקבלת הפנים שערכו לנו. המאמן היה מאוד נלהב לפגוש אותי וזה מה שנתן את העדיפות על הצעות אחרות שהיו לי". דהאן אמר באתרו הרשמי: "דודו ביטון הוא חיית רחבה. הוא מלך השערים של הלגיונרים העונה, כולם ראו כמה הוא היה חסר בחוד הנבחרת במשחקים האחרונים. הכי חשוב שהוא מתקדם כל שנה צעד צעד ואין לי ספק שזה לא ייעצר בליאז'".

דודו ביטון. חוזר לליגה הבלגית (רויטרס)
דודו ביטון. חוזר לליגה הבלגית (רויטרס)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה