מאמצים קדחתניים ואחרונים לסגירת מכירת הפועל תל אביב בין אלי טביב ובין שמעון שבס ב-24 השעות הקרובות.

למערכת ONE נודע שקבוצת הרכישה בראשות שבס הגיעה לסיכום חדש עם טביב בו אמור לקבל הבעלים 25 מיליון שקלים בשני תשלומים, 12 מיליון במעמד החתימה והשאר במהלך העונה. זאת לאחר שהרשות לבקרה התקציבית הבהירה לטביב ופרקליטו עו"ד זמיר שאין שום סיכוי שהוא יוכל למשוך את הכסף לחשבונו הפרטי עבור מכירת טוטו תמוז ונוסא איגייבור כפי שרצה טביב.

למערכת ONE נודע שלאחר דיון ארוך בין שני הצדדים, הכיוון חיובי ביותר והצדדים קבעו להיפגש מחר בבוקר כדי לחתום על העסקה. הסעיף החזק בחוזה בין הצדדים הוא שכל התביעות וכל הבוררויות יהיו באחריות הרוכשים, אך יחד עם זאת כל סגל הפועל תל אביב יישאר כפי שהוא באמתחת שמעון שבס וחבורתו.

עוד נודע, שאבי מסינג, הבעלים של משרד הכרטיסים 'לאן', אינו קשור לעסקה ואינו מעוניין להיות קשור לעסקה יותר וקבוצת שבס תגייס את הכסף ממקור אחר. בקבוצת שבס סברו שאולי מסינג  ייתן מפרעה של כמה מיליונים ממכירת הכרטיסים מראש, אבל גם לזה מסינג אינו מסכים היום ואומר ל-ONE: "אני לא קשור לעסקת הפועל תל אביב ולא אהיה קשור".

הלחץ לסגור את העסקה ב-24 השעות הקרובות נובע מדבריו של של שבס: "אם לא יימצא פתרון לעסקה ולא תהיה חתימה מיידית, אני יוצא מהסיפור".

תמוז ואיגייבור. לא יעברו לרשות טביב (דרור רוזנפלד)
תמוז ואיגייבור. לא יעברו לרשות טביב
 

טביב ואנשיו לא רצו לפספס את עסקת המכירה ולכן מיהרו כאמור למצוא את הפיתרון שהוא בהחלט הולם ביותר עבור טביב.

נציגי קבוצת הרכישה נפגשו בבקרה
נציגי קבוצת הרכישה, בראשות בנו של שמעון שבס, רם, הגיעו למשרדי בקרת התקציבים על מנת לערוך את בדיקת הנאותות לרוכשים ולקבל את אישור הבקרה. הרוכשים קיבלו את הפירוט התקציבי המלא של הפועל, התחייבויותיה והתביעות העומדות נגדה.

הפגישה נערכה בחשאיות, החלה כשעה לפני מועדה המתוכנן והסתיימה במהירות לפני הגעת כלי התקשורת. אלי טביב עצמו לא נכח בפגישה בה לא הושגה התפתחות משמעותית. רם שבס אמר לכתבנו דור בלך: "כרגע עוד אין לנו בשורות, אך אני מקווה שכבר ב-24 השעות הקרובות נגיע להתקדמות משמעותית".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה