מערכת היחסים בין מאמן קייזרסלאוטרן ברוב העונה החולפת, מרקו קורץ, ובין החלוץ הישראלי, איתי שכטר, גרמה לשחקן ולסוכנו רונן קצב לקבל החלטה סופית: לא ממשיכים בקבוצה הגרמנית שירדה לבונדסליגה 2.

שכטר הגיע כאחד משחקני הרכש הנוצצים של לאוטרן ואף פתח את העונה בצורה טובה מאוד, אולם חוסר הפרגון מצד קורץ והירידה בדקות המשחק פגעו בחלוץ, שלא יכול היה להביא את היכולת הטובה שלו לידי ביטוי, כפי שהיה בהפועל תל אביב ובנבחרת ישראל.

קורץ אמנם פוטר במהלך העונה וקראסימיר באלקוב הבולגרי הגיע במקומו, אולם למרות זאת הירידה במעמדו בגלל היעדר דקות המשחק הביאו למצב ששכטר החליט לחפש את דרכו במקום אחר, כאשר ברור לכל שהוא עדיין לא מיצה חלק מהפוטנציאל שלו. כיום מאמן את הקבוצה פרנק פודה, אולם הוא ייאלץ להסתדר ללא החלוץ הכישרוני.

למערכת ONE נודע שמחר (חמישי) יגיעו סוכנים מאנגליה, ספרד וגרמניה למשחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת גרמניה ויעקבו אחרי החלוץ המבוקש.

סוכנו רונן קצב ציין: "מגיעים לראות את איתי במשחק הידידות של הנבחרת ורק כשיהיו הצעות חזקות ורציניות נדבר ונגיב בצורה עניינית".

האזינו לראיון עם איתי שכטר שמספר על התקופה הקשה בגרמניה

האזינו לשכטר מדבר על העונה שעבר בגרמניה

בראיון מיוחד שהעניק איתי שכטר לפני כחודש בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, סיפר החלוץ שמאמנו אחראי למצבו הלא טוב בקבוצה והאשימו בקבלת הדקות המועטות להן זכה שכטר.

רונן קצב עם איתי שכטר וגילי ורמוט. גם הקשר בדרך החוצה (מור שאולי)
רונן קצב עם איתי שכטר וגילי ורמוט. גם הקשר בדרך החוצה (מור שאולי)
 

שכטר היה בין השחקנים הבולטים העונה בלאוטרן למרות שלא קיבל מספיק קרדיט. חלוץ הנבחרת כבש שלושה שערי ליגה בעונתו הראשונה בבונדסליגה וביחד עם פייר דה ויט סיים כמלך שערי הקבוצה. בנוסף, לשכטר שער אחד בשלוש הופעות בגביע הגרמני.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה