פרסום ראשון: ההחלטה של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להרחיק מכל פעילות לשנה את הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, תפסה את הבעלים בנופש באילת עם קבוצת הנוער שלו שזכתה בגביע המדינה ונפשה כדי לחגוג את הזכיה המרגשת.

ג'קי בן זקן קיבל את הידיעה בהלם גדול והפעם הוא לא מתכוון לקבל עוד החלטה תמוהה של בית הדין כאילו דבר לא קרה.

למערכת ONE נודע שג'קי בן זקן ייפגש עוד השבוע עם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי ויחזיר לו את מפתחות הקבוצה ויבקש ממנו לשמור על המועדון אותו טיפח במשך 13 שנים והשקיע בו עשרות מיליוני שקלים.

בסביבתו של ג'קי בן זקן אמרו היום ל-ONE: "ג'קי בן זקן לא ישאר יום אחד יותר בכדורגל הישראלי כל עוד אבי לוזון הוא היו"ר".

"הכל פה מתוכנן, הכל מסריח כאן והכל פועל באינטרסים משותפים נגועים עם לא מעט אנשים. עכשיו אבי לוזון ויעקב שחר שמגבה אותו יגידו שג'קי לא יכול לבוא לפגישה של המנהלת שכ"כ מתעכבת כי ג'קי מורחק מכל פעילות מההתאחדות וככה הם יקימו להם מנהלת לייט בלי שיניים ובלי סמכויות. ג'קי יפגש עם ראש העיר ויבקש ממנו לדאוג אישית ל-1200 ילדים ובני נוער הרשומים במועדון. ג'קי עוד ירעיד את המדינה, סבלנות".

הדברים שאמר בזמנו בן זקן והרגיזו את בין הדין ואת ההתאחדות: "בית הדין הוא גוף רקוב מהיסוד והזוי. כל עוד הוא כפוף להתאחדות והוא כפוף, התובע מעביר בירושה את התפקיד לבן שלו, והדיינים לא מתחלפים 30 שנה. הכל שם ימשיך להיות רקוב. כשאני מגיע לדיון אני כבר יודע מה יהיה העונש שלי. הכל נקבע מראש". 

"האבסורד הוא שהמטרה של בתי הדין היא להפחית את האלימות בכדורגל, אבל ככל שיש יותר בלאגן זה יותר טוב להם, משום שבית הדין חי מהקנסות שהקבוצות משלמות",

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, נשמע המום על עזיבתו של ג'קי את הכדורגל הישראלי ועל הדברים שנאמרו נגדו ואמר ל-ONE: "אני לא מאמין למה שאני שומע, מה אני קשור לבית הדין? שוב מאשימים אותי על משהו שאין לי שום קשר אליו וכבר הוכח שאני לא קובע כלום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הרי מכבי פ"ת ספגה את העונש הכי חמור והכי כואב מבית הדין, אז מה אני מעניש את עצמי? אני לא רוצה לשפוט כרגע את ג'קי ואת דבריו נגדי כי אין שופטים אדם בשעת כעסו. אני מקווה שהוא ירגע ויחזור לנהל את מ.ס. אשדוד"

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר: "הדברים שנאמרו אינם ראויים להתייחסות".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה