הפועל תל אביב עשתה זאת הערב (שלישי) שוב ובדרך הכי מתוקה שיש. 1:2בתוספת הזמן על מכבי חיפה מרגלי נוסא איגייבור שם את גביע המדינה במקום שהוא שייך לו בשנים האחרונות עם זכייה חמישית בשבע שנים של האדומים בתואר המשני בכדורגל הישראלי.

בסיום קרא הקפטן וואליד באדיר לשי אבוטבול להניף איתו את הגביע למרות שעל פי  הבעלים, אלי טביב, סיים הקשר את דרכו בהפועל ת"א. כאן לא הסתיימו אמירות השחקנים כנגד הבעלים כאשר טוטו תמוז אף התפרץ בסיום המשחק לכיוונו של אלי טביב ותקף אותו מילולית כשהוא צועק לעברו: תתבייש, אתה אפס, זה מה שאתה". ניצן שירזי הספיק לעצור את החלוץ שלו לפני שהאירוע הפך לעימות מכוער עוד יותר.

ברגעים של זעם אמר טביב בסיום: "הסיפור שלי עם הפועל הסתיים. הקהל הזה שהתנהג באלימות כלפי המשפחה שלי. יש לי ילדה בת ארבע, באים ומקללים אותי באמצע הלילה והיא מתעוררת בבהלה. אין סיכוי שאני ממשיך. אנשים בתקשורת השמיצו אותי בכל שבת. אם זה בעלים אחר שמגיע להישגים כאלה כל אנשי התקשורת היו קמים ומפרגנים. אבל פה לא ואני חי עם זה".

"ההבדל ביני לבין אנשי תקשורת זה שאני לא מתפרנס מכדורגל, יש לי עסקים משלי. לקחתי את הקבוצה בגרעון של 18 מיליון שקל, אף אחד לא רצה אותה. העברתי שחקנים כמו דאגלס דה סילבה שהיה הבלם הכי טוב בארץ, שדרגתי את הקבוצה, הבאתי תארים. הפועל הגיעה לפניי לליגת האלופות? בחיים לא עשו אליפות כמו שעשינו. ומה עם כל הגביעים?"

הבעלים המשיך ותקף: "אני עבריין? מה עשיתי? במה פשעתי? למה כל הזמן מראים את השלטים? התקשורת גם מוסיפה לזה. הכל התחיל בהסתה מתחילת העונה, גם כשהיינו במקום ראשון. הקהל קילל. התקשורת נתנה קרדיט לשחקנים".

צפו בהפועל ת"א זוכה בגביע המדינה

הבעלים המשיך: "לגבי ניהול, זה גביע שלישי שלי, אליפות, ליגת האלופות, על מה אתם מדברים?! אני מנהל המון עסקים עם הרבה אנשים שמחזיקים אצלי המון שנים. אנשי התקשורת שמדברים על ניהול הם פעם ניהלו משהו שהם מבקרים את הניהול שלי?". עוד אמר: "איפה הרוכש שיבוא? אני נותן לו קבוצה מוכנה עם שחקנים טובים, יש הרבה אוהדי הפועל אמידים, איפה הם? איש לא פנה אליי לגבי רכישת הקבוצה". 

הבעלים הוסיף על התנהגות הקהל: "לא יכול להיות שאוהדים מניפים שאנחנו אוהדי הפועל ולא מייצגים את ישראל, זה חורה לי. אני הבעלים הראשון בהפועל שיצא נגד השלט הזה, לא יכול להיות במדינת ישראל דבר כזה. שירי שואה, כתובות נאצה על אבי כהן ז"ל. לא היה שום בעלים שתקף את שירי הנאצה הללו ואני קראתי להם חוליגנים. סיימנו במקום השני ויכולנו לקחת אליפות אם האוהדים לא היו מתנהגים בצורה כזאת. אין תקדים לזה שאנחנו מבקיעים שער, האוהדים מקללים. כשאנחנו ספגנו, הם עודדו".

שחקני הפועל חגגו, שירזי: מטורף

על תמוז: "הוא אמר שאני בוגד. נתתי את האישור למכירה שלו, ואני לא הייתי קשור לזה".  על אבוטבול אמר: "לגבי שי, יש לו חוזה של 100 אלף דולר לעונה שעשו לפני חמש שנים עם מוני הראל. הוא בא אליי ואמר לי מוני הראל הבטיח לי שדרוג של עוד 80 אלף דולר, אמרתי לו אני הבטחתי? הוא אמר לי לא אתה, לא הבטחת לי. אז אמרתי לו לך למוני הראל מה אתה בא אליי. הוא יוצא מהמשרד שלי ואחרי חמש דקות נכנסים לשם שלושים עבריינים, מאיימים עליי, שוברים לי את המשרד ואת כל המצלמות, ומביא כל מיני עבריינים שם כדי שאני אשדרג לו את השכר. ומה עושה התקשורת? נותנת לאבוטבול קרדיט".

על סאגת זאביק זלצר הוסיף: "לפני מספר שבועות הוא רצה להאריך את החוזה שלו אבל בגלל חוסר ההצלחה שלו במחלקת הנוער נתתי לו להבין שהוא לא יכול להמשיך, אז האיש הזה קם ומשמיץ אותי. בן אדם עוזב מקום עבודה אפילו שלא מסתדר, אבל אנשים לא יודעים להתנהל במדינה הזאת". לסיום אמר על ניצן שירזי: "אמרתי לו כל הכבוד, באת להפועל כי אני מאמין בך והצלחת".

טביב (שי לוי)
טביב מחויך ביציע (שי לוי)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה