יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שמע וקרא על תוצאות פגישת יושבי ראש ליגת העל שהתקיימה היום (ראשון) בכפר המכביה שם הוחלט פה אחד כי יש להקים גוף חיצוני\כלכלי\משפטי כמו מנהלת ליגה, שתהיה אחראית על ליגת העל ובכך בעצם תפקידה של ההתאחדות לכדורגל מצטמצם לאחריות על נבחרת ישראל, ליגת הנוער והליגות הנמוכות.

ל-ONE נודע שמיד לאחר הפגישה הגיעו יעקב שחר, גיל לב, איזי שירצקי ומאיר יצחקי לפגישה שנקבעה מבעוד מועד של חברי סיעת מכבי בהתאחדות, בה מן הסתם נמצא גם אבי לוזון, והחברים סיפרו ללוזון מה הוא הוחלט ומה התנהל בזמן הישיבה.

אבי לוזון הודיע להם: "אני מוכן שתקום מנהלת ליגה בשני תנאים, האחד - שאתם תבטיחו לי בחוזה שכל הקבוצות מקבלות מהגדולות ועד הקטנות ביותר, את אותו כסף בדיוק כפי שהן מקבלות היום ולא שקל אחד מתחת ולא מעניין אותי מה הן הוצאות המנהלת. התנאי השני שהמנהלת תקום בעונת המשחקים 2013-14 ולא בשנה הבאה כדי להיערך לכזה שינוי, צריך להיערך בצורה מסודרת ומאורגנת כדי שהקבוצות לא יפגעו כלכלית".

שחר: יוקם גוף שינסה לפתור בעיות

המכביסטים שמעו את דבריו של לוזון והבטיחו להגיע מוכנים לפגישה בין חמשת הנציגים שנקבעו, שחר, שירצקי, ברקת, לב ובן זקן. אגב, עדיין לא נקבעה פגישה בין הצדדים.

כזכור, בישיבה שנערכה היום בין ראשי קבוצות ליגת העל הוחלט על יציאה למהלך של הקמת ועדה אשר תהיה אחראית על מציאת דרכים להבראת הכדורגל הישראלי והיא תטפל גם בנושאים הכלכליים והמסחריים, כל זאת מתוך כוונה לא רק לשפר את הכדורגל הישראלי אלא גם לדאוג לרווחת קבוצות הליגה.

אבי לוזון ויעקב שחר. עוד לא נקבע מועד לפגישה מחודשת (משה חרמון)
אבי לוזון ויעקב שחר. עוד לא נקבע מועד לפגישה מחודשת (משה חרמון)
 

בפגישה לקחו חלק 14 יושבי ראש ליגת העל ומי שנעדרו היו נציגי מכבי והפועל פתח תקווה. מי שיעמדו בראש אותה ועדה שאמורה להפוך בסופו של יום למנהלת הליגה, הם יעקב שחר, אלונה ברקת, ג'קי בן זקן, איזי שירצקי וגיל לב.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה