מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, שמסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה, הוא המועמד המוביל לאמן את מכבי נתניה בעונה הבאה. אחרי שבעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, הודיע היום (שני) באופן רשמי במסיבת העיתונאים כי לוי יסיים את דרכו במועדון ומי שיחליפו יהיה ראובן עטר כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, כעת נראה כי שני המאמנים עשויים להחליף תפקידים.

לוי אמור להיפגש עם ראשי מכבי נתניה בימים הקרובים על מנת לסגור את התנאים הכספיים, כאשר המוקש היחיד שעלול לטרפד את החתימה הוא המכשול הכספי. בכירים בנתניה הבהירו שסוגיית המאמן צפויה להיפתר בתוך שלושה שבועות לכל היותר.

מנכ"ל מכבי נתניה, קובי בלדב, אישר ל-ONE את הידיעה ואמר: “אלישע הוא אחד המועמדים, אנחנו נשב איתו ונראה איך מתקדמים". יחד עם זאת, לוי, ועוזרו גיורגי דרסיליה, שעבדו יחד בשמונה השנים האחרונות, ייפרדו.

יו"ר הקבוצה, גיל לב אמר: "אנחנו נשב באופן מסודר עם המועמדים המובילים, כולם שווים מבחינתנו. עניין המאמן במכבי נתניה יפתר תוך שבוע, לכל היותר שבועיים"

הגאורגי אמור לקבל קבוצה בליגה הלאומית או בליגת העל. במקביל, יש לא מעט סוכנים שמנסים לבדוק לאלישע לוי קבוצה מעבר לים, אבל ההערכה היא שברגע שהפניה מנתניה תהיה רלוונטית, הוא יעדיף לחתום בקבוצה מהשרון.

שחר מודיע על מינוי עטר לחיפה

השחקנים במכבי נתניה החלו לעכל את עזיבתו של ראובן עטר למכבי חיפה. אחד השחקנים המובילים ציין: "עטר מאמן ענק, מגיע לו. זה רק בזכות ולא בחסד. השחקנים במועדון שידעו לאורך כל הדרך כי עטר היה מועמד מוביל לעמוד על הקווים במקומו של אלישע לוי, נשארו המומים לנוכח העזיבה: "ראובן הגיע לנתניה, קידם שחקנים והגיע להישגים. מגיע לו להתקדם, זו קפיצת מדרגה בשבילו, אבל כואב לנו. מכבי חיפה זה מועדון גדול וראוי בשביל ראובן".

אלישע לוי. עשוי להחליף תפקידים עם ראובן עטר (יניב גונן)
אלישע לוי. עשוי להחליף תפקידים עם ראובן עטר (יניב גונן)
 

מי שצפוי ללכת בעקבותיו של עטר וממשיך להיות מחוזר על ידי מכבי חיפה הוא חן עזרא. פיראס מוגרבי עדיין מתעכב עם החוזה שהוצע לו על ידי הנתנייתים וטרם חתם. אמיר אדרי המושאל ממכבי חיפה ממתין גם הוא לפרטים לגבי עתידו בקבוצה. במועדון הבהירו מספר פעמים את הרצון להמשיך איתו בעונה הבאה. שמועות ממשיכות לרחף סביב שמו של השוער ניל אברבנל, אך במועדון מסרבים להתייחס לכך.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה