המחזור ה-19 יינעל הערב ב-19:00, כשהפועל חולון תארח באולם הפחים את האלופה ומוליכת הטבלה מכבי תל אביב. הצהובים אמנם כבר מתכוננים למשחקי ההצלבה מול פנאתינאיקוס היוונית ביורוליג, אך במועדון הצהוב חושבים כל העת על בניית הקבוצה לעונה הבאה והשינויים אותם יבצעו על מנת לחסוך מעצמם כאב ראש גדול מאוד במהלך הקיץ הקרוב.

אחרי שנודע כי במכבי חלוקים בדעותיהם לגבי המשך דרכו של הסנטר היווני, סופוקליס שחורציאניטיס, וכי ההנהלה היא זו שמעוניינת שהוא יישאר בעוד שהצוות המקצועי מעדיף שחקן אחר באותה המשבצת, ל-ONE נודע שבמכבי קיימת התלבטות גם לגבי החתמתו של הנדריקס, אך הפעם לא מסיבות מקצועיות אלא מסיבות כלכליות בלבד.

הפורוורד האמריקאי מוערך מאוד על ידי כולם במכבי תל אביב, הן על ידי הצוות המקצועי והן על ידי ההנהלה. שמאוד אוהבת את הרצינות והיכולת של השחקן מאז הגיע למכבי בתחילת העונה שעברה.

עם זאת במכבי חוששים מאוד כי קומבינציה של הנדריקס, ליאור אליהו ודייויד בלו יחדיו תעמוד על סכום גבוה מן הרגיל, 3.6 מיליון דולר, מה שמסבך את העניין ודורש סכומי כסף גבוהים מדי עבור איוש כמעט אותה עמדה.

אליהו (יניב גונן)
אליהו. עומס על אותה משבצת (יניב גונן)
 

במכבי עדיין לא אומרים נואש ומעוניינים בהמשך דרכו של הנדריקס, אך אליהו שכבר חתום בקבוצה מחזיק בחוזה יקר מאוד ובמועדון מעוניינים לראות גם את בלו ממשיך לעוד עונה בצהוב.

בימים הקרובים צפויים במכבי לגבש דעה סופית ולהחליט האם ישקיעו את סכומי הכסף המדוברים על מנת להשאיר את הנדריקס, כל זאת בתקווה שלא ימשיך לקבל הצעות בסכומים גבוהים מאירופה שאולי יגרמו לו לסגת מהמשא ומתן.

מאלט והנדריקס (יניב גונן)
הנדריקס. שביעות רצון מתפקודו (יניב גונן)
 

סופוקליס שחורציאניטיס, ריצ'ארד הנדריקס, קית' לנגפורד ודווין סמית' יעמדו לרשותו של דייויד בלאט מול חולון, מה שאומר שתיאו פפאלוקאס ודמונד מאלט יישארו מחוץ לסגל. בקבוצה עוקבים גם אחר קצב החלמתו של הסנטר הפצוע, שון ג'יימס, שסובל מפריצת דיסק וממשיך לעבור טיפולים כדי לחזור למוטב ולהתגבר על הפציעה הטורדנית.

רון לואיס: "נעשה הכל כדי לא לאכזב את האוהדים"
חולון עבדה קשה כל השבוע ומגיע למשחק במטרה למחוק את הרושם שהשאירה בהפסד לקבוצה של דיוויד בלאט בחצי גמר גביע המדינה. אותו הפסד משפיל בנוקיה בהחלט השפיע על החולונים, אך מאז הם הצליחו להרים את הראש ובשני משחקי הליגה האחרונים מול נתניה ואשדוד השיגו ניצחונות דרמטיים בזכות שני סלי ניצחון גדולים של הגארד האמריקני, רון לואיס.

רון לואיס (שי לוי)
רון לואיס. האס של חולון (שי לוי)
 

"קיבלנו סטירה מצלצלת בפעם שעברה ששיחקנו מול מכבי אז הפעם אני מקווה שנשחק בצורה יותר טובה".  אמר לואיס ל-ONE לקראת המשחק והוסיף: "מכבי היא אחת הקבוצות הכי טובות באירופה אבל נעשה הכל כדי לא לאכזב את האוהדים שלנו. אנחנו חייבים לבוא הרבה יותר מרוכזים הפעם ולהוכיח לעצמנו שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר מאיך ששיחקנו בגביע".

בניצחון החוץ באשדוד משחק ההתקפה של החולונים חזר להיות מלהיב וקבוצתי. מורן רוט חילק 12 אסיסטים, בראיינט דאנסטון רשם עוד דאבל דאבל וארבעה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות כששון דניאל רושם שיא עונתי של 10 נקודות.

מורן רוט (משה חרמון)
מורן רוט. אחד העוגנים המרכזיים של חולון (משה חרמון)
 

בחולון ניסו להפיק את מירב הלקחים מאותו הפסד צורב למכבי בגביע ולא רק ממה שקרה על המגרש אלא מכל הבחינות כאשר דאגו לשמור על שקט תקשורתי לכל אורך השבוע האחרון. בהנהלת הקבוצה יצאו השבוע במבצע מיני מנוי לאוהדים ואולם הפחים הלוהט צפוי להיות מלא עד אפס מקום.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה