קבוצות רבות חולמות להיות הסינדרלה של גביע המדינה וכך גם בני לוד, קבוצת הצמרת מהליגה הלאומית שתארח הערב (שלישי) ב-18:45 את בית"ר ירושלים. בשל היעדר מגרש ביתי, מארחת לוד את כל משחקיה בשכונת התקווה, אך בגלל תלונות על המגרש בשכונה, החליטו ראשי המועדון לנדוד לאצטדיון הברפלד בראשון לציון.

התכונה בלוד לקראת בית"ר ירושלים גבוהה במיוחד. הרצון לנצח דווקא את הקבוצה של יובל נעים ניכרת על פניהם של תושבי לוד, שטוענים כי ניצחון על הירושלמים יהיה סוג של הגשמת חלום.

האיש המזוהה ביותר עם בני לוד הוא כמובן היו"ר אבו סובחי: "אני מעדיף לנצח את בית"ר מאשר לעלות לליגת העל. אני שמח שסכנין נתנה להם שלישייה ואני מקווה שגם אנחנו נעשה את זה, למרות שגם 0:1 יספיק לי".

"אני מבטיח לכם שאם ננצח יהיו חגיגות גדולות בעיר וזה יכול לתת לנו דחיפה רצינית להמשך. העונה החלטנו לעשות את הכל כדי לעלות לליגת העל. הולך לנו טוב עד עכשיו ואני מקווה שנעשה את זה. השארנו את מוראד אבו ענזה כי אנחנו רוצים שהוא יעזור לנו לסיים את המשימה ואם נעלה ליגה הוא יישאר אצלנו גם בעונה הבאה".

מה אמרו בלוד שכ"כ הרגיז את בית"ר?

אבו ענזה בן ה-25 שהיה מבוקש במהלך העונה בליגת העל, החליט בסופו של דבר להישאר: נכון שהיו לי מספר הצעות, אבל ראיתי שאנחנו מכוונים לעלות ליגה והחלטתי להישאר כדי לעזור לקבוצה להגשים את החלום".

"אנחנו מתים לנצח אותם. אנחנו צריכים לפרק את בית"ר ולעבור לשלב הבא. אני שומע הרבה מאוד אנשים מהעיר שמבקשים ממני להבקיע ושננצח. זה חשוב להם. גם אם בית"ר תרצה אותי בעונה הבאה, אין סיכוי שאלך לשם. הם לא מכבדים את המגזר ואין סיכוי ששחקן ערבי ישחק בבית"ר ירושלים".

אבו סובחי עם החלוץ המצטיין אבו ענזה (ONE)
אבו סובחי עם החלוץ המצטיין אבו ענזה
 

אז האם בני לוד תצליח להפתיע את הצהובים-שחורים מהבירה, או שמא הבית"רים ינפצו את החלום של אבו סובחי? איך יתנהגו מחנות האוהדים והאם דווקא מהמשחק הזה תצא לנו הסינדרלה? התשובות הערב.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה