מאמן הפועל חיפה טל בנין קיבל היום (שני) טלפון מפתיע מהבעלים יואב כץ בו סיפר כץ לבנין שהפועל ת"א רוצה להעביר לשורותיה את קשר הקבוצה חנן ממן.

בנין הודיע לכץ שהוא צריך לשקול את העניין ואם התשובה תהיה חיובית לא מן הנמנע שמאמן הפועל חיפה יבקש בתמורה שחקן או שניים מהפועל ת"א תמורת הקשר הצעיר, כשהשם הראשון הוא הקשר הניגרי נוסא איגייבור. שמות נוספים שהוזכרו בהפועל חיפה כמועמדים לטרייד, הם מור שושן ומחמוד עבאס.

בהפועל חיפה אישרו את הפנייה של הקבוצה של ניצן שירזי ואמרו: "זה שהפועל ת"א רוצים אתן ממן זה טוב ויפה, אבל בנין צריך לעשות את ההחלטה הטובה ביותר עבור המועדון. אם צריך להביא שני שחקנים תמורת ממן, לא נהסס לבקש שניים כאלה מהפועל ת"א בתנאי שיתאימו לצרכים שלנו".

מאמן הפועל חיפה, טל בנין סיפר בנושא: "יואב כץ אמר לי שהפועל ת"א פנו אליו וביקשו את חנן ממן. אני צריך לחשוב על כך".

צפו ב-2:3 של הפועל ת"א על הפ'' פ"ת

גם מאמן הפועל ת"א, ניצן שירזי, הגיב לפרסום: "דיברתי עם יואב כץ לגבי חנן ממן. הוא ביקש שחקן הגנה מהפועל ואמרתי שאם נצרף שחקן, נשחרר אחר. ממן בהחלט מעניין אותי".

בקיץ האחרון רצו האדומים את הקשר ואף פנו ליואב כץ שדרש עבורו 350 אלף דולרים, מחיר שהכשיל את העסקה. כמו כן המאמן דאז של האדומים מהכרמל, ניצן שירזי לא רצה לשחררו ובסופו של דבר הוא נשאר בקבוצה.  באותם ימים אמר ממן כי הוא מעוניין להגיע להפועל והוסיף: "זה מועדון מפואר שהייתי מאוד שמח לשחק בו".

חנן ממן מול איבסקיביצ´יוס. בקרוב דרבי? (עמית מצפה)
חנן ממן מול איבסקיביצ´יוס. בקרוב דרבי? (עמית מצפה)
 

חנן  ממן היה שותף העונה ב-22 משחקים בהם כבש שער אחד, במשחק ההפסד למכבי פתח תקווה, 2:1 ובישל שלושה נוספים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה