הפועל באר שבע מתחזקת. דאבור קוקץ', קשר בן 25 ששיחק בפאניוניוס היוונית, צפוי לחתום במועדון מהנגב, כך נודע לראשונה ל-ONE. קוקץ' יגיע ארצה, יעבור בדיקות רפואיות ואם יעבור אותן, הוא יצטרף. בנוסף לקשר, בבאר שבע רוצים להתחזק במגן ימני שצפוי לנחות בימים הקרובים.

הקרואטי גדל וצמח באינטר זאפרשיץ'. בעונת 2004 הוא עלה לקבוצה הבוגרת עם מחזור נוער נפלא בקבוצה זו יחד עם ודראן צ'ורלוקה ולוקה מודריץ' המשחקים כיום בטוטנהאם ובנבחרת קרואטיה.

בנבחרת קרואטיה הצעירה קוקץ' לקח חלק בשמונה משחקים וב-2009 עבר לפאניוניוס היוונית בתמורה ל-650,000 ליש"ט. מאז כגודל הציפייה כך גם גודל האכזבה מהשחקן שאיבד את מעמדו עד ששוחרר לקראת מועד העברות החורף. הוא לא שותף באף משחק מתחילת העונה.

שבחון: "אפשר לקחת נק' מחיפה"
מעודדת מהניצחון על הפועל חיפה בשבת, ממשיכה הפועל באר שבע בהכנות לקראת המשחק הקרוב (שבת, 18.45, קריית אליעזר) מול מכבי חיפה. בקבוצה מבירת הנגב מאמינים שביכולתם לחזור מהכרמל עם שלוש נקודות ולהמשיך בבריחה מהתחתית.‬

הקשר יוסי שבחון התייחס למשחק האחרון שבו קבוצתו חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים ואמר ל-‪ONE‬:‬ "זה היה עוד משחק חשוב נגד קבוצה שמתחרה איתנו ישירות על ההישארות בליגה אבל יש עוד משחקים ואנחנו נצטרך להבטיח את ההישרדות ואני מקווה שנעשה את זה כמה שיותר מהר".

צפו בסבע בהופעת בכורה חלומית בב"ש

לקראת המשחק הקרוב מול האלופה מחיפה הוסיף הקשר: "גם אם הם לא היו מנצחים אתמול (1:2 על מכבי ת"א), היינו מתכוננים באותה צורה כי מכבי חיפה היא קבוצה שצריכים לכבד אותה, אבל התחלנו בדרך של השקעה. אנחנו באים לכל משחק עם אותה רצינות ומחויבות ונקווה שנעשה את זה".

במשחק החוץ הקודם הובסה באר שבע מול מכבי ת"א אך שבחון משוכנע כי הפעם מול קבוצה גדולה התוצאה תהיה שונה: "אני חושב שגביע הטוטו היה בעוכרינו לפני המשחק מול מכבי תל אביב כי הקבוצה לא באה מוכנה ובאנו עם הרבה פצועים, אבל כשהשחקנים חזרו מהפציעות ראינו איך המשחק נראה מול הפועל חיפה, באים באמונה שלמה שאפשר לקחת נקודות".

בהתייחס לשיחה שערכה הבעלים אלונה ברקת עם השחקנים לפני המשחק מול הפועל חיפה אמר שבחון:  "אני חושב שזה היה דרוש אחרי התבוסה למכבי תל אביב וגם גיא לוי דואג להזכיר לנו כל פעם על המחויבות שיש לנו כלפי המועדון ואם זה עזר לנצח שתעשה את זה כל שבוע". ברקת, אגב, הגיעה לאימון הבוקר על מנת לצפות בשחקנים.

דיא סבע (משה חרמון)
דיא סבע. ניצח את האדומים מחיפה, עכשיו נשארו רק הירוקים (משה חרמון)
 

בתוך כך הבלם אבי יחיאל, הקשר מוטי מלכה והחלוץ דובב גבאי שלא היו בסגל למשחק האחרון נמצאים בספק גם למשחק הקרוב בגלל מתיחות. המגן אופיר דוידזאדה שסובל אף הוא ממתיחה ובשל כך החמיץ את מחנה האימונים של הנבחרת הצעירה צפוי להיות כשיר למשחק.‬

מי שזומן למחנה האימונים הוא הקשר סיראז' נאסר שנמצא בכושר מצוין לאחרונה ויכולתו הטובה לא נעלמה מעיניו של גיא לוזון. נאסר כמו גם הקפטן אביתר אילוז יחמיצו את המשחק בחיפה. אמג'ד סולימאן מועמד להצטרף לאחי נצרת מהליגה הלאומית. החלוץ המקדוני, אנגל נאצב, שהתאמן עם הקבוצה השבוע שוחרר באופן רשמי.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה