מגן מכבי ת"א, יואב זיו, איבד הערב (חמישי) את הראש במשחק של הצהובים באנגליה נגד סטוק סיטי, כאשר במצב של 3:0 לאנגלים בליגה האירופית, בעט נעל על קוון המשחק והורחק. המשחק כאמור נגמר גם בתוצאה 3:0, אך הסיפור היה כאמור בעיטת נעל על קוון - אירוע בהחלט יוצא דופן.

הכל החל בדקה ה-43, בשלהי המחצית הראשונה. קמרון ג'ונס, שחקנה של סטוק, הורחק לאחר שנראה היה ששלח מרפק לפניו של זיו.

הקהל של סטוק החליט כי מדובר בהצגה ומרגע זה והילך, לא הפסיק להקניט את זיו. המגן הישראלי נראה מוטרד מהקריאות, שהמשיכו גם במחצית השניה.

ואז הגיעה הדקה ה-56: זיו הוכשל ליד קו החוץ, לא קיבל את השריקה ובתגובה בעט את הנעל שלו לכיוון הקוון והורחק באדום ישיר לקול תשואות הקהל.

יואב זיו והנעל במשחק נגד סטוק (רויטרס)
יואב זיו והנעל במשחק נגד סטוק (רויטרס)
 

זיו עלול לספוג עונש כבד מאופ"א, שלבטח לא תראה בעין יפה בעיטה של נעל על קוון שלה. לזיו גם יהיה קשה לטעון כי עשה זאת בתום לב שכן הנעל שלו היתה על כר הדשא. הוא המתין קמעה, ואז שלח אותה בבעיטה אל עבר הקוון.

יואב זיו עם הנעל. הקוון קורא לשופט  (רויטרס)
יואב זיו עם הנעל. הקוון קורא לשופט (רויטרס)
 

כזכור, מוסא קונאטה הורחק ל-3 משחקים לאחר שפגע בשחקן יריב במשחק נגד פנאתינאיקוס, אך פה, יש לזכור, מדובר בפגיעה בשופט קו של המשחק.

זיו (GettyImages)
זיו מספק הסברים לקוון (GettyImages)
 

זיו אמר לאחר המשחק: "מדובר במקרה של חוסר מזל. שחקן של סטוק דרך לי על הנעל והוריד לי אותה ומתוך תסכול בעטתי בנעל והיא עפה היישר לקוון. התנצלתי בפני הקוון על המגרש וגם בסיום בחדר ההלבשה"

זיו (GettyImages)
זיו מקבל כרטיס אדום, אוהדי סטוק צוהלים (GettyImages)
 

המאמן מוטי איווניר, שבעצמו המשיך לרצות היום עונש הרחקה (האחרון שלו לאחר שלושה) לא התייחס להרחקתו של יואב זיו ואמר על המשחק: "נפלנו בדיוק במקומות שידענו שסטוק חזקה ויהיה לנו קשה להתמודד איתם. במצבים הנייחים- קרנות והוצאות כדורי חוץ".

"לצערי הרב ספגנו 2 שערים כבר בתחילת המשחק שבעצם הכריעו את המאבק. אין לי ספק שהשחקנים עשו כל שביכולתם להתמודד מול קבוצה מהפיזיות באירופה ששייכת לליגה הטובה באירופה. אנו עדיין לא מספיק טובים לרמה הזאת אבל אני בטוח שבבלומפילד נהווה יריב שקול".

קנווין ג´ונס רוכב על ייני (GettyImages)
קנווין ג´ונס רוכב על ייני (GettyImages)
 

אלירן עטר, שהוחלף במחצית הראשונה, סובל ממכה חזקה שספג בקרסול, אך ממילא הוא אמור להיעדר נגד מכבי פ"ת בליגה ביום ראשון בגלל הרחקה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה