שוער בני סכנין, מאיר כהן ומאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ', נמצאים על מסלול התנגשות לאחר שהאחרון הדיח את כהן מהסגל בעקבות עבירת משמעת שביצע. דראפיץ' לא מרוצה מההתנהלות של כהן בימים האחרונים ולפי שעה הוא מקבל גיבוי מההנהלה בהחלטתו להדיח את כהן מהסגל.

דראפיץ' אמר לתכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE בעקבות ההחלטה להדיח את כהן: "אני לא בן אדם שרוצה מלחמות, אני בא לעבוד ולעשות את העבודה כמו שצריך. כשאני רואה שמשהו לא הולך וצריך לשנות אז אני מנסה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר".

דראפיץ' המשיך: "עדיין לא דיברתי עם מאיר. אם אתה משחק טוב ומפסיד, אז כנראה שמשהו לא בסדר בסכנין. אין לי אגו. יש בעיה חברתית בסכנין, שחקנים מחפשים להתעסק בדברים שהם לא צריכים להתעסק איתם".

"מאיר התנהג לא כמו שהוא צריך, לא אהבתי שהוא קשקש מסביב. אני אוהב שהשחקנים שלי מתעסקים בכדורגל. החלטתי שהראש שלו לא בכדורגל בתקופה הזאת".

דראפיץ': יש תגובה של אירופאי ותגובה של מרוקאי

"יש כללים בקבוצה. יש שחקנים שבחילוף לא מתנהגים כמו שצריך, יש שחקנים שמקשקשים ויש שחקנים שחושבים שהם יותר חזקים מהמאמן, על דברים כאלה צריך להגיב. שאני בא לאימון כל אחד מהשחקנים יכול לדבר איתי. אני לא רוצה שהשחקנים יעבירו לי מסרים".

מאיר כהן וחכמון (קובי אליהו)
מאיר כהן. דראפיץ': "אני לא רוצה השחקנים יעבירו לי מסרים" (קובי אליהו)
 

דראפיץ' סיים ואמר: "יש תקופות שאתה לא מסתדר עם שחקן אחד או שניים ולאחר מכן אותו שחקן אוהב אותך הכי הרבה. זה כמו שאתה רב עם אישתך, אחרי זה אתה לא חוזר לאהוב אותה? גם ניצן שירזי שם את קאלה בצד. תגובה של אירופאי זה תגובה ותגובה של מרוקאי זה תגובה, מרוקאים הם עצבניים".

דראפיץ´ (עמית מצפה)
דראפיץ'. "מרוקאים הם עצבניים" (עמית מצפה)
 

דראפיץ': אני נשוי למרוקאית ומתנצל אם מישהו נפגע
הדברים של סלובדאן דראפיץ' בתוכנית הספורט יצרו הד גדול בסכנין. היו"ר חסן אבו סאלח שוחח עם המאמן בעקבות המקרה. אבו סאלח העדיף שלא להגיב על הדברים והעדיף שהמאמן יעשה זאת. 

דראפיץ' אמר ל-ONE:"ראשית ולפני הכל אם מישהו נפגע מדבריי אני מתנצל. אני יהודי ונשוי למרוקאית. לא היתה שום כוונה לפגוע. מדובר בסלנג שכל אחד מאיתנו מאמץ מחיי היום יום. אני נשוי לאישה מרוקאית, אוכל את האוכל של המרוקאים וחי בתוכם, להציג אותי כגזען? המרחק גדול. לאורך כל חיי הייתי ועבדתי עם כל העדות והמינים. אני יודע מה זה לחיות עם מרוקאית ולפעמים כאשר הם מתעצבנים הם חמי מזג, זה בסדר מבחינתי. רציתי להגיד את הדברים בהומור, אבל לצערי הם התפרשו לא נכון. אני שוב מתנצל אם היה אחד שנפגע".

חסן אבו סאלח וחאלד חלאילה (עמית מצפה)
חסן אבו סאלח וחאלד חלאילה. היו"ר שוחח עם המאמן על המקרה (עמית מצפה)
 

בסכנין החליטו לנסות ולהתרכז רק במשחק החשוב מול אשקלון. כפי שפורסם ב-ONE, השוער וקפטן הקבוצה, מאיר כהן, לא יהיה בסגל ויחזור ביום ראשון להתאמן. בסכנין החליטו שנכון יהיה לשמוע את כהן שהוא דמות מוערכת במועדון ולהבין ממנו מה הסיבות שבגללן הגיע עם המאמן למשברון.

הבלם טל חן לא תורגל בהרכב ואת מקומו ימלא עלא אבו סאלח. מהראן אבו ריא יחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבון באסם גנאים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה