באופן מפתיע ואחרי שכבר עשה היום (ראשון) את כל ההכנות לעלות על מדים, הודיעו שלטונות צה"ל לקשר מכבי חיפה, אייל גולסה, שהם נענים לבקשתו של הקשר ודוחים לו את השירות בחודשיים נוספים.

מתברר שגולסה פעל מאחורי הקלעים כבר בשבוע שעבר והמציא לשלטונות צה"ל מסמכים המעידים על כך שקבוצות כדורגל בגרמניה רוצות לצרף אותו. בצה"ל התחשבו בבקשתו של גולסה והסכימו כאמור להיענות לבקשה ולדחות את הגיוס בחודשיים. בתקופה הזאת, ייעשה ניסיון נוסף של גולסה למצוא קבוצה באירופה ולעבור לשורותיה.

במכבי חיפה, כך מסתבר, לא ידעו על כל המהלכים האחרונים של גולסה וקיבלו בהפתעה גמורה את עובדת שחרורו, שמשאירה לקשר אפשרות למצוא קבוצה בחו"ל.

גולסה שלאורך כל העונה, היה מועמד לעבור לשחק בבאיירן מינכן או בלאציו, לא הסתיר את רצונו להגשים את החלום ומוקדם יותר היום, רגע לפני שעבר את שער הש.ג. אמר: "אני מגיע לכאן כמו כל אזרח על מנת לעשות שירות סדיר. זו גאווה מבחינתי לשרת בצה"ל. בכל מקרה, לא זנחתי את הרעיון לצאת לאירופה ואני מקווה שאם תהיה הצעה כזאת צה"ל יבוא לקראתי".

לאחר הדחייה בגיוסו, גולסה צפוי לפתוח את האימונים הרשמיים ביום רביעי. יתר שחקני הקבוצה אמורים לחבור לשחקנים שכבר מתאמנים. מכבי חיפה צפויה לסגור מחר את עסקת עידן ורד שיהפוך לשחקן הרכש הראשון של הקבוצה.

גולסה בבקו&qout;ם.  (אלעד ירקון)
גולסה בבקו"ם. ככל הנראה לא יפתח את האימונים ביום רביעי (אלעד ירקון)

בעניין אחר: הבלם שי מימון הודיע למאמן אלישע לוי שאין לו כל כוונה להמשיך בקבוצה לנוכח העובדה שהבין שאלישע לא בונה עליו כשחקן הרכב.

מימון כבר שוחח עם לוי בשבוע שעבר והבין שהכיוון של המאמן הוא לא לבנות עליו כאחד משני הבלמים. כדי להסיר ספקות, שוחח מימון פעם נוספת עם לוי והבהיר שאין בכוונתו להמשיך. אי לכך, הצדדים קבעו שיעקב שחר יהיה האיש שיודיע אם יש בכוונתו לשחרר את הבלם.

שי מימון. הבהיר לאלישע לוי כי הוא לא מעוניין להמשיך (עמית מצפה)
שי מימון. הבהיר לאלישע לוי כי הוא לא מעוניין להמשיך (עמית מצפה)

במקביל, הבלם, דקל קינן, אמור להודיע לאומוניה ניקוסיה, אם הוא מוכן לעבור לשורותיה. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, ניקוסיה מציעה לקינן שכר של 450 אלף יורו לעונה. סוכניו של הבלם, רונן וגלעד קצב, ייערכו דיונים עם קינן וביחד יכריעו בסוגיית מעברו כאשר על הפרק, יש גם מספר קבוצות מרוסיה.

ג'ורג טשיירה, שלא נטל חלק באימון אחר הצהריים של חיפה, מחכה גם הוא להחלטתה של הקבוצה בנוגע להצעת פ.צ. ציריך. בקבוצה סיפרו כי השחקן לא התאמן כי הוא מתלונן על כאב בברך, אבל גורמים אחרים טוענים שטשיירה לא מרוצה מכך שחיפה לא משחררת אותו וייתכן שבדרך הזו הוא מביע את מחאתו.

טשיירה עם צ´יזיק. הכדור בידיים של חיפה (רועי גלדסטון)
טשיירה עם צ´יזיק. הכדור בידיים של חיפה (רועי גלדסטון)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה