אלמוג כהן קיבל היום (ראשון) שחרור מצה"ל על מנת שיוכל לצאת לאירופה בקיץ הקרוב, כך נודע ל-ONE. הקשר הצעיר של מכבי נתניה צפוי לעזוב את המועדון בקיץ הקרוב לטובת אחת הקבוצות האירופיות המעוניינות בו.

מרבית הסיכויים הם שכהן יעבור לקבוצה מהליגה הראשונה בצרפת או בגרמניה. ל-ONE נודע כי כהן מחזיק במספר הצעות רציניות ביניהן הצעה מאוקזר הצרפתית, כפי שפורסם ב-ONE, וכעת הוא שוקל את דרכו.

כהן היה אחד השחקנים הבולטים העונה בשורות מכבי נתניה, דבר שלא נעלם גם מעיניהם של הבעלים דניאל יאמר והמאמן לותר מתיאוס, שאמרו כי לדעתם מדובר בשחקן מוכשר שמוכן לצאת לאירופה.

כהן חתום בנתניה גם לעונה הבאה, אך לאור הקיצוצים בתקציב שמתכנן הבעלים דניאל יאמר, לא מן הנמנע שלטובת סכום השחרור המתאים, זה יסכים לשחררו. בשבועות האחרונים הגיש השחקן לצה"ל את המסמכים הדרושים, כולל מספר הצעות מהקבוצות המעוניינות בו על מנת להמחיש את אפשרותו להתקדם לחו"ל, ובסופו של דבר בצבא נענו להקדמת שחרורו במספר חודשים והודיעו לו כי החל מ-20 ביולי הוא משוחרר.

ניצחון שלא שווה כולם

בינתיים, ביום שאחרי סיום העונה, מתחילים במכבי נתניה לדון בענייני העונה הבאה. לא מעט שחקנים כבר קיבלו הודעות על כך שייאלצו להגיע למשרדי המועדון במהלך השבוע, על מנת לדון בפרטי חוזיהם ולקצץ בהם.

אלברטו זאפטה יקבל את ההודעה על שחרורו, רביד גזל יתבקש לקצץ בחוזהו וכמוהו ככל הנראה גם זאביק חיימוביץ' ואיתי שכטר. דדי בן דיין ולירן שטראובר ככל הנראה לא ימשיכו בעונה הבאה. שטראובר מבוקש מאוד בקבוצתו לשעבר מכבי תל אביב, ובבן דיין מעוניינת גם מכבי ת"א וגם היריבה העירונית הפועל ת"א.

דניאל יאמר (רועי גלדסטון)
דניאל יאמר. השחקנים יתבקשו לקצץ בשכרם (רועי גלדסטון)

הפתעת העונה של מכבי נתניה, שלו מנשה, שסיים כמלך השערים של הקבוצה עם 8 כיבושים ו-6 בישולים, יגיע גם הוא למשרדי המועדון, אך לא לשם קיצוץ בשכרו. בנתניה מעוניינים להאריך את חוזהו של השחקן, שהיה אחד הבולטים בעונה הנוכחית.

הערב תיפגש הנהלת מכבי נתניה עם סוכן השחקנים דדה חדד בעניינו של הבלם גולן חרמון, כך נודע ל-ONE. כזכור, בנתניה בחרו לא לממש את האופציה בחוזהו ודרשו ממנו שיקצץ בשכרו. חרמון כצפוי סירב, והערב ינסו הצדדים להגיע לעמק השווה על מנת להמשיך את ההתקשרות עימו. בכל מקרה, גם אם המו"מ לא יצלח, הבלם המנוסה מבוקש בלא מעט קבוצות בליגת העל ביניהן מכבי פ"ת, הפועל ב"ש, הפועל עכו ומ.ס. אשדוד.

גולן חרמון. נתניה תנסה לגשר על הפערים עימו (רועי גלדסטון)
גולן חרמון. נתניה תנסה לגשר על הפערים עימו (רועי גלדסטון)

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה