הפועל תל אביב בדרך להוציא את הליגיונר הבא? ל-ONE נודע כי הקשר המרכזי, עידן קפלנר בן ה-15, נמצא תחת מעקב של רומא האיטלקית. השחקן הצעיר, שנתון 2007, סיים את העונה האחרונה עם תשעה שערים בכל המסגרות במדי הפועל תל אביב נערים ג' (מחוז מרכז 2).

קפלנר החל לשחק בעונת 2015/16, כשהיה בן 8 ושחקנה של מכבי תל אביב (טרום ילדים ג'). אחרי שלוש שנים במכבי תל אביב, הקשר השמאלי עבר להפועל תל אביב והעונה רשם את עונתו השלישית במועדון, בה עשה קפיצת מדרגה ככל שהיא התקדמה, כאשר אף עלה לקבוצת נערים ב'–על והיה חלק חשוב בניצחון 1:3 על מכבי תל אביב בדרבי בסיום העונה, כשרשם צמד. בשנה הבאה הוא אמור להוות חלק חשוב בקבוצת הנערים ב’-על של האדומים.

מלבד רומא, שעוקבת אחריו ונציגיה צפויים להגיע לארץ סביב חודש אוקטובר על מנת לעקוב אחריו מקרוב, ישנם עוד ארבעה מועדונים, שניים נוספים מאיטליה ועוד שניים מספרד. אם אכן ירשים את רומא, צפוי קפלנר לצאת לקראת החצי השני של העונה לאיטליה ולהיבחן במועדון. בקרבתו של השחקן מקווים ומאמינים כי הוא יכול לעשות את המעבר לקראת גיל 16.
 

הצצה לתוכניות של הפועל ת״א לעונת 22/23

מליאור רביבו ושחר גרינברג, מסוכנות Topstar, נמסר: "עידן שחקן מוכשר, חזק מאוד מנטלית ומשחק במספר עמדות בקישור. מדובר במנהיג ובשחקן מאוד מגוון, ששיחק גם בשנתון מעליו במהלך העונה והרשים ביכולות שלו. לעידן דרכון אירופאי, מה שבהחלט יכול לעזור לו מעבר לים. אכן, רומא הביע עניין לגביו כשהיא רואה בו פוטנציאל טוב לעתיד".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה