הפועל תל אביב מתכוננת לעונה הבאה, שתהיה חגיגית במיוחד. האדומים אשר הודיעו באופן רשמי הבוקר (חמישי) על השתתפותם ביורוקאפ החל מהעונה הבאה, מתכננים לעבות את הצוות המקצועי והמנהלי ולהגדיל את התקציב. בנוסף, במועדון מצפים לשבירת שיא מכירת המנויים.

הדבר הראשון שיקרה הוא הגדלת התקציב שעשוי לעמוד על יותר מ-14 מיליון שקלים. כמו כן, במקביל הקבוצה תעבה את הצוות המקצועי בעוד עוזר מאמן. בנוסף, הפיזיותרפיסט יעבור לעבוד במשרה מלאה, כמו גם מאמן הכושר, כשגם לצוות הניהולי תצרף הקבוצה עוד אנשים.

סגל השחקנים עתיד אף הוא לגדול, כאשר בזירה האירופית תשחק הקבוצה עם חמישה זרים ובזירה הישראלית עם ארבעה זרים. הקבוצה עוקבת אחרי השחרור של שחקנים ישראלים מקבוצות אחרות, כאשר המטרה היא לצרף עוד שחקן ישראלי בכיר. מבחינת המועדון מת”א, זו תוספת לפחות של 18 משחקים בעונה, כאשר הקבוצה תשחק בבית המוקדם בו יש עשר קבוצות. כך יתווספו להפועל ת”א עוד תשעה משחקי בית ועוד תשעה משחקי חוץ. למעשה, הקבוצה צפויה לשחק למעלה מ-55 משחקים.

אוהדי הפועל תל אביב (נעם מורנו)אוהדי הפועל תל אביב (נעם מורנו)

מבחינת מכירת המנויים, למרות שעוד יש הרבה זמן לפתיחת העונה, הקבוצה מכרה כבר למעלה מ-1,800 מנויים ויש אפשרות שלראשונה הקבוצה תרשום סולד אאווט לכל 3,000 המקומות של אוהדי הקבוצה. לזירה האירופית הקבוצה תמכור לחוד את המנוי, ומי שרכש כבר מנוי יצטרך לשלם תוספת מחיר למנוי. טווח מחירי המנוי לליגה נע בין 700 ל-1,200 שקל, כאשר המחיר הגבוה הוא למי שיושב על הפרקט. מחיר ממוצע עומד על כ-1,200 שקל.

יו"ר המועדון, רמי כהן, אמר: "אנחנו מאוד רצינו ובנינו את המערכת בצורה כזו כדי שנוכל להשתדרג. כדי להצליח, צריך להילחם על כל התארים, צריך להיות קבוצה יותר טובה ולשחק בעוד מסגרת".

רמי כהן (חגי מיכאלי)רמי כהן (חגי מיכאלי)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה