נבחרת מנכ"לים ומנהלים בכירים תעבור ב-7 יולי, 2018, את מסלול ה-TOUGH MUDDER בלונדון, כאתגר במסגרת קמפיין לאיסוף תרומות לילדי "גדולים מהחיים". מדובר בנבחרת מבוגרת יחסית (מעל 40) המהווה את חוד החנית של קהילת המחשוב והעסקים בישראל.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

יהיה זה הקמפיין השלישי של המסלול המאתגר לאחר שהאחרון הניב לקופת העמותה 620 אלף ₪. את המיזם מוביל אלון כהן, מנכ"ל חברת אוטופונט איי.פי.אס יחד עם עמותת "גדולים מהחיים".

TOUGH MUDDER (צילום: מולי נעים)

אלון כהן, יוזם הרעיון מסביר: "אנו עושים פה שילוב קדוש בין ספורט אתגרי ותרומה לקהילה כאשר הספורט מהווה את החומר שמגבש פה נבחרת של אנשים סביב רעיון, מדביק אותם ביחד ורותם אותם לפעולה: איסוף מאות אלפים של שקלים עבור ילדים חולי סרטן, כשהמטרה היא בנייתו של "גן חלומות" – המאפשר פעילות לילדים אלו בבאר שבע”.

על נבחרת המנהלים: "הקמנו אותם מהכורסא במשרד וגייסנו אותם למשימה. הנבחרת עוברת סדרת אימונים לקראת האתגר, החל מחודש דצמבר שעבר, האימונים נמשכים באינטנסיביות כ-6 חודשים וכוללים ריצות שטח בשעות בוקר מוקדמות אימוני "קרוספיט" וסדנאות תזונה. מטרת האימונים הינה לחזק את חברי הנבחרת לקראת המכשולים שבמסלול האתגרי, והכנה תזונתית ומנטלית”.

המשתתפים באתגר יעברו את המסלול הקשוח של הכוחות המיוחדים של בריטניה, 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי קרח, חשמל וגז מדמיע, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור מכשולים רבים. המטרה  היא להגיע לגיוס של 700,000 ₪  עבור עמותת "גדולים מהחיים" .

TOUGH MUDDER. הכוח הנשי מתחמם מהקור המקפיא

המכשולים הם מבנים הנדסיים מורכבים המיועדים לבחון את המתחרים בכל סוגי הפחדים המשתנים מאינדבידואל אחד לשני .לדוגמא: מכשולי צלילה בקרח, מכשולים חשוכים, חשמל, מעברי חומות גבוהות, בניית פרמידות אנושיות על מנת לחצות מכשול, ריצה במעלה מגלשה ענקית כשהסיכוי היחידי לעבור זה אם חבר הצוות שלך יתפוס אותך היטב.

מעבר למטרה החברתית, המשתתפים עוברים חוויה אישית מעצימה , כזו שזוכרים כל החיים. בשונה ממסלולי מרתון או "איש ברזל", מדובר פה במשימה צוותית, אין מדידת זמנים והמטרה היחידה היא שכל הקבוצה שהתחילה יחדיו, גם מסיימת יחדיו את האתגר. חלק גדול מהמכשולים מחייב עבודת צוות ולא ניתן לעוברם כיחידים.

TOUGH MUDDER. תורמים רבות לעמותת גדולים מהחיים

אלון כהן הוסיף: “אני עומד לבצע את האתגר בפעם השישית (שלישית במסגרת קמפיין התרומות). רגע לפני כל סיום מסלול אני רואה איך החבורה מתחבקת ושועטת יחדיו ללא היסוס, כאשר כל חבר מסיים עם דמעות של אושר סיפוק והנאה צרופה. חלק גדול מהאנשים מבקש לעשות את האתגר גם בשנה הבאה”.

לפרטים והרשמה לחצו כאן