יורו 2020 סוף סוף כאן. הנבחרות הטובות בעולם תיפגשנה ראש בראש על תואר אלופת אירופה באיחור של שנה, ואנחנו נקבל בוודאות כמה משחקי ענק ששווים גמר כבר בשלב הבתים.

ללא ספק הבית המרתק ביותר הוא בית המוות שכולל את פורטוגל, צרפת וגרמניה. אלופת אירופה ואלופת העולם נפגשו בגמר של הטורניר האחרון ב-2016, בסיומו הסלסאו וכריסטיאנו רונאלדו הוכתרו עם 0:1 בהארכה.

רונאלדו ונבחרת פורטוגל חוגגים זכייה ביורו (רויטרס)רונאלדו ונבחרת פורטוגל חוגגים זכייה ביורו (רויטרס)

הפעם הנבחרת באדום הרבה יותר טובה, כישרונית ועמוקה ביחס ליורו הקודם בו זכתה מבלי לנצח בשלב הבתים. גרמניה ובמיוחד צרפת קשוחות, אך שלושתן אמורות לשרוד את השלב הראשוני ולהעפיל לנוקאאוט.

על פי מרבית סוכנויות ההימורים, הנבחרת של דידייה דשאן לה יש בסגל כוכבי ענק כמו קיליאן אמבפה, נגולו קאנטה, אנטואן גריזמן, קארים בנזמה ורבים וטובים נוספים היא הפייבוריטית לזכות בטורניר, אך ההיסטוריה לימדה שבמרבית המקרים הפייבוריטית לא עומדת בלחץ וכך עלול לקרות גם הפעם.

שחקני צרפת (רויטרס)שחקני צרפת (רויטרס)

נבחרת נוספת שככל הנראה תתקשה להגיע לשלבי ההכרעה אף על פי שהיא נחשבת לבכירה במיוחד היא ספרד של לואיס אנריקה, שרחוקה מאוד מלהזכיר את ‘לה רוחה’ שזכתה ביורו 2012 ו-2008, כשהסגל האדום עבר הרבה שינויים ואין לו את הניסיון והכוכבים בעלי איכות שמספיקה כדי לזכות.

אנגליה שלרוב מפשלת בטורנירים הגדולים מציגה הפעם סגל צעיר, רעב, ורענן מכוונת הכי גבוה שיש, אם הכוכבים יסתדרו נכון בשמיים עבורה היא גם יכולה ללכת עד הסוף, כאשר גם את איטליה ובלגיה החזקות כדאי מאוד לספור. מי שמסתמנת להיות הסוס השחור בטורניר היא טורקיה שכבר עשתה בעיות לצרפת בעבר הלא רחוק.

הימור לזוכה: פורטוגל.

הכתוב הוא טור דעה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה