למרות שהיא חווה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה במילניום הנוכחי בליגה הספרדית, יש אור בקצה המנהרה עבור ברצלונה. לצד העובדה שהתוצאות נוגדות את הציפיות במועדון, הקטלונים הצליחו לטפס מעט בתקופה האחרונה בטבלה ולשמור על סיכוי במאבק האליפות, הרבה בזכות השחקנים הצעירים שלהם.

אחרי העזיבות של שחקנים בכירים, כמו איבן ראקיטיץ’, ארתורו וידאל וכמובן לואיס סוארס, רונאלד קומאן הצעיר העונה את הסגל של סגנית האלופה בצורה משמעותית, ושמות כמו פדרי (בן 18), אנסו פאטי (18), סרג’יניו דסט (20), רונאלד אראוחו (21) ואוסקר מינגסה (21) מככבים על הדשא בקאמפ נואו.

רונאלד אראוחו חוגג עם ליאו מסי (רויטרס)רונאלד אראוחו חוגג עם ליאו מסי (רויטרס)

לצד מספר טעויות של הבלמים הצעירים, או קבלת החלטות לא טובה מספיק של שחקני החלק הקדמי, החבר’ה הצעירים בסך הכול עושים עבודה לא רעה, בטח בהתחשב בלחץ הגדול שהם נמצאים בו, וזה נכון שהקבוצה משלמת במזומן את שכר הלימוד שלהם, אבל בעתיד כל אחד מהם עשוי להיות שחקן חשוב בשלד של הבלאוגרנה.

אחרי ששלטה בעשור האחרון בליגה הספרדית עם שמונה אליפויות בין 2009 ל-2019, טבעי שהקבוצה תעבור דעיכה מסוימת, ולצד העובדה שהשאיפה היא תמיד לזכות בתואר, אף אחד לא באמת יוכל להאשים את השחקנים, בטח לא את הצעירים, אם העונה האליפות לא תחזור לקאמפ נואו, מכיוון שההנהלה של המועדון עשתה נזק רב מדי בשנים האחרונות בבחירת שחקני הרכש.     

ג'וספ מריה ברתומאו (רויטרס)ג'וספ מריה ברתומאו (רויטרס)

הכתוב הוא טור דעה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה