מאבק האליפות בספרד עדיין לא הוכרע, וכל נקודה מהמעט שנותרו עדיין חשובה מאין כמותה, אבל אם לא יקרה משהו חריג בשני המחזורים האחרונים שנשארו בלה ליגה, ריאל מדריד תזכה באליפות לראשונה מאז 2017, כשמי שחתום על כך יהיה קודם כל זינדין זידאן.

הבלאנקוס של לפני הפגרה ספגו לא מעט שערים, טיבו קורטואה ולמעשה כל החוליה ההגנתית הוציאו הרבה כדורים מהרשת מדי משחק והקבוצה לא הייתה יציבה ואיבדה נקודות, דבר שאפשר ליריבה המרה ברצלונה להוליך את הטבלה לאורך רוב שלבי העונה, למרות שגם הקטאלונים לא היו במיטבם ואף רחוק מכך.  

קורטואה, ראמוס ומרסלו חוגגים (רויטרס)קורטואה, ראמוס ומרסלו חוגגים (רויטרס)

יחד עם כל זה, בקלאסיקו השני של העונה בסנטיאגו ברנבאו, אחרי 0:0 שומם בקאמפ נואו בקרב הראשון העונה בין השתיים, הלבנים סוף סוף הסתכלו לליאו מסי וחבריו בלבן של העיניים, ואחרי שלא ניצחו אותם בבית בליגה מאז 2014 (ארבעה הפסדי ליגה רצופים ללבנים בביתם מול הקטאלונים), סוף סוף הם הצליחו להוריד קוף מהגב ולנצח את היריבה המרה.

כשהליגה יצאה לפגרת הקורונה נשארו 11 משחקים, ובארסה הוליכה את הטבלה בשתי נקודות, כלומר – הייתה תלויה בעצמה במאבק על התואר. לוח המשחקים הקשה וחוסר היציבות עשו את שלהם, והמעידות של האלופה המכהנת הגיעו בזו אחר זו, כשבינתיים ריאל מדריד שמרה על מאזן מושלם ובקושי ספגה, הרבה בזכות שניים משחקניה הוותיקים סרחיו ראמוס וקארים בנזמה, שלחלוטין הרימו את הרמה וגילו ים של אופי.  

סרחיו ראמוס חוגג (רויטרס)סרחיו ראמוס חוגג (רויטרס)

נכון, לא מעט משחקים הסתיימו רק ב-0:1 קטן, בהרבה מהם זה גם היה בזכות פנדל ולפעמים אפילו פנדל מפוקפק, אבל אף אחד לא יזכור את זה בסיום העונה כשהחבורה של זידאן תניף את גביע האליפות. מנגד, דווקא במפעל שהיא כל כך אוהבת, ריאל מסובכת ועלולה למצוא את עצמה מחוץ לליגת האלופות אחרי פיגור נגד מנצ’סטר סיטי. כבר למדנו שאת הבלאנקוס לא כדאי להספיד, ומי יודע, אולי עונה שהתחילה רע מאוד תסתיים בדאבל מהסרטים.

הכתוב הוא טור דעה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה